اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شازده کوچولو

برای شروع یه لینک کتاب به نام شاده کوچولو اثر آنتوان دو سن تگزو په ری و ترجمه احمد شاملو

این کتاب رو پیشنهاد می کنم حتما در سیستم تان دخیره کنید و مطالعه کنیدچون به نظر منتقدان این کتاب جزو ۱۰۰کتاب برتر تاریخ می دانندو شاملو نیز گفته است بزرگتین افتخار من ترجمه این کتاب بوده است.

شاید این کتاب به ظاهر کودکانه باشه اما بزرگیش تو همونه و در ضمن تو هر خطش یه چیز بزرگ نهفته است

در حقیقت رو من خیلی تاثیر گذاشته

  http://www.shamlou.org/thelittleprince/text/thelittleprince.html

نظرات 3 + ارسال نظر
آسیه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://neqzan.blogsky.com

خوب...تمام شد...همه رو خوندم...نگی با خودت چقدر بیکاره
ولی از رو نوشته هاتم معلوم که بزرگ شدی...خودتون تا حالا دقت کرده بودین...اولین یادداشت و آخریشو بخون...ببین چقدر فرق کردی...امروز از ساعت یک که اون پستتو خوندم...همش فکر می کنم آیا راهی هست که این حوادث رو جبران کنه؟...منظورم ماجراهای اعزامت..

فرهادداد سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:15 ق.ظ http://www.nots.blogfa.com

خب به سلامتی منم تمومش کردم.به جز چندتا پست مربوط به سربازی و که گفتم شاید حال و هوای پسرونه داشته باشه همش و خوندم.نمی خوام منتی سرت گذاشته باشم فقط لازم دونستم بگم واقعا قلم زیبا و روونی داری و پشت این متنهای روون و زیبا شعور بالایی که تو این زمونه کم پیدا میشه. واقعا خسته نباشی امیدوارم همیشه اپ کنی.طاقت نیاوردم منتظر جوابت باشم و بدون اجازه لینکت کردم.اگه جسارت بود ببخشید.سالم و سرشار از آرامش باشی.
شب خوش

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ http://barannn-ee-bahari.blogfa.com

دینگ دینگ..

اینجا چون آیتم گل نداره اون صورتی خوشگله رو جاش میذارم..

راستی سلام..
از وب خبرنگار مزاحم میشم..
چن تا پست اولتو خوندم خوشم اومد..
کلا از قلم روون خوشم میاد..
ساده و راحت حرفاتو میزنی، مثه خودم..
برا همین اومدم از اول بخونمت..
هر جا شد برات نظرمو میذارم..
البته با اجازه..



شما خود خبرنگاری یا از وب ایشون پیدام کردی اینو نفهمیدم راستش
ضمنا خیلی شرمنده کردیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد