اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

حرف های قشنگ

 نه می خوام بین من و بین دلش جنگ بشه نه می خوام عشقی که اون نداره کم رنگ بشه من فقط یه چیزی از خدا می خوام، دلم می خواد واسه یکبارم شده دلش برام تنگ بشه

........................................

هوا همیشه آفتابی نیست گاهی هم بارانی ست آدمها همیشه مهربان نیستند , گاهی هم نامهربانند... اما انگار این روزها گاهی ها همیشه شده اند همیشه ها گاهی

..........................................

فاصله برای عاشق همیشه تلخ است... چه هشت صد کیلومتر باشد و چه هشت متر... این را از چشمان خیس سربازی فهمیدم که از بالای برجک دید بانی به معشوقه اش می نگریست

......................................

چه قدر دوست داشتم تمام دلتنگی های این روز ها را با کسی تقسیم می کردم ، و یا کسی بود برای گوش دادن و درد دل کردن ، بماند که آنقدر فاصله زیاد شده که هرچه فریاد می زنم گویا صدایم را نه تو می شنوی و نه هیچ کس دیگر

......................................

دو نگاهی که کردمت همه عمر نرود تا قیامت از یادم                       نگه اولین که دل بردی نگه آخرین که جان دادم

.....................................

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
azi پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 ب.ظ http://oos2re.blogsky

indafe mahshar bood matalebet khili hal kardam

سینا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ

امید وارم بازدید سایت ۱۰۰ برابر شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد