اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

خودت را جای من بگذار

 

 فقط یک گام دیگر مانده تا پای بلند دار

کمی آهسته تر شاید...نه محکم تر قدم بگذار
 

به شدت خسته ام از خود، به شدت خسته ام از تو

بیا ای  جان بی ارزش، بیا دست از سرم بردار
 

خدا می داند ای مردم، دلم چون ساقة گندم

نمی رقصد بجز با گل، نمی میرد مگر با خار


نه با جن نسبتی دارم، نه از اقوام انسانم

مرا از من بگیر و دست موجودی دگر بسپار


خودت بنشین قضاوت کن اگر تو جای من بودی

چه می گفتی به این مردم، چه می کردی به این دیوار؟


خدایا گر چه کفر است این ولی یک شب از این شبها

.فقط یک لحظه - یک لحظه - خودت را جای من بگذار

نظرات 1 + ارسال نظر
azi شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ http://oos2re.blogsky

khili shere bahali bood khulu vaght bood sar nazade boodam
matalebe jadidet khili bahalan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد