اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دار سکوت

دلم میخواهد

تمام جانم را فریاد سازم

و بر سر این روزگار بکوبم

اما افسوس...

مدتهاست که حنجره ام را

در قربانگاه افسردگی

به دار سکوت آویخته ام

نظرات 2 + ارسال نظر
یه آشنا سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام بر مهندس
با سرعت داری مطلب مینویسی اما فکر میکنم به زودی خسته میشی ودیگه اینظور نمی نویسی وشاید ننویسی اون موقع یه دعای خیر برای من بکن

اصلا منظورت رو نمی فهمم
اقا یا خانم یه آشنا

یه آشنا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:19 ق.ظ

تو داری بیراهه میری ایمیلیت رو بذار تا بهت بگم

ایمیل من:
Mosafer0001@yaho.com
در ضمن اگه می تونی خودتو برام معرفی چون در غیر این صورت حرفات برام اهمیت نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد