اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

هیچ چیز

" هیچ چیز تغییر نکرده است
به‌جز جریان باد
و علف‌های هرزی
که بر گورهای قدیمی می‌رویند."
...
" هیچ چیز تغییر نکرده است
و این باید پیشگویی غم‌انگیزی
درباره‌ی پایان جهان باشد."

نظرات 5 + ارسال نظر
رویــــــــــــــــــــدری چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.ruydari.blogfa.com

سلام
ممنونم از اینکه به وبلاگ رویدری سر زدید
غم بدل راه نمی دهم چون شما ها را در کنار خود دارم
بازم منتظرم

یه آشنا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ

دوست عزیز
فکر کن بعد حرف بزن من اگه خودم رو معرفی نکنم میگی که حرفام برات اهمیت نداره .
این شمایید که برای بهتر شدن وبلاگ خودتون نیا ز به ماها و امثال ما دارید . ارزش آدما به اسمشون نیست بلکه به علمشونه
هیچ وقت سعی نکردی که درست فکر کنی بلکه تابع احساسات خودت هستی
حرف واسه گفتن زیاده ولی چون خودمو بهت معرفی نمی کنم حرفام برات اهمیتی نداره

azi پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ب.ظ http://oos2re.blogsky

dadashi dari khili gham angiz mishi daram kam kam negaranet misham

دختر رویدر ی پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:23 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام سلام
خسته نباشید
یه انتقاد کوچولو . خیلی زودبه زود اپ می کنی اصلا فرصت برای خوندنش نمی شه و مطالب خیلی قشنگه انشاالله موفق باشی ممنونم به منم سر می زنی در پناه حق .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ب.ظ

چرا اینقدر غم انگیز نکنه حرفی که بهت زدم واقعیت داره و........
خوش باشی پسر خاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد