اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

نمیدانم زندگی از من چه میخواهد

من که دوری میکنم از او

ولی او همچنان

در بازی دوران

مرا بازیچه میخواهد........

نظرات 5 + ارسال نظر
همیشه ـدوست سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:23 ب.ظ

دارم برای اوین بار نظر میدم حرف نداره

همشهری شنبه 2 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام خوبی
یکی یه زمانی گفته :

زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست
گر بیفروزیش رقص شعله اش تا هر کران پیداست
ورنه خاموش است وخاموشی گناه ماست .

حالا بازهم نظرت اینه که از این آتیش دوری کنی ؟
بای باز هم بهت سر می زنم.

younes سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام
متن ها دار هرروز بهتر میشه ولی داری به ماسرنمی زنی دوست عزیز

برادر سلام
خوب میدانی زندگی از تو چه میخواد والا مانند من بجای قلم بیل بدست بودی ...
برادر کوشای من فرا رسیدن عید قربان این عید اسلامی را به شما تبریک گفته موفقیت و کامیابی را برایتان آرزو دارم

دختر رویدری دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:22 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام سلام
قشنگ بود
موفق باشی
خدانگهدارت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد