اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

نشان

دست کودکی ام را رها نکنی

 

که یک چنار نشانه خوبی برای رسیدن به خانه نیست

 

تنها یک درخت را نشانه کرده ام .

 

 

های چنار !

 

ما گم شده ایم

 

دست تنهایی ام را رها نکنی

 

که یک نگاه ، نشانه خوبی برای رسیدن به او نیست

 

تنها یک نگاه را

 

نشان کردم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آزی سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://oos2re.blogsky

آزی شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ

alan dashtam nazarato negah mikardam didam ke nazare ghablim nareside khoshhalam ke dari minevisi ba neveshtan adam dar morede khodesh mitoone behtar ghezavat kone chon mitoone ba motaleye baadi befahme ke che ehsasi dashte va momkene be soraghesh biad

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد