اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

سلام

منو به بازی یلدا دعوت کردن !

اما یه چیزی.... الان دقیقا ۲۱ روز از این شب گذشته

بعدش هم این یه بازی نیست . مگه نه!

شاید می پرسید اینایی که می گی یعنی چی؟

یعنی من ۵ تا از خصوصیات شخصیمو به خواننده های وبلاگ بگم.ولی چه فایده کسی که این مطالب رو نمی خونه فقط میاد سر میزنه و یه نظر میده (که اونم اکثر مواقع نمیده). ازم ناراحت نشین

بگذریم

خصوصیات من:

گوشه گیر در خلوت شلوغ در جمع .

 اگه یه کاغذ و قلم بدن دستم تا سه چهار ساعت مشغول نگهم میداره .

 بیشتر منفی نگر هستم ولی نه در دوست یابی.

میتونم زیاد حرف بزنم می تونم اصلا حرف نزنم.

زود هم نا امید می شم

نظرات 7 + ارسال نظر
azi شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://oos2re.blogsky

salam dadashi khili bahal bood khoob az khosoosiate khodet gofti rastesh hasoodim shod ke raje be khodet fekr mikonio khodeto mishnasi

دختر رویدری شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
در این عالم بی وفایی کسی خرم نیست شادی و نشاط در بنی ادم نیست انکس که در این زمانه او را غم نیست یا ادم نیست یا در این عالم نیست .
ولی به قول خانم حمیرااااا
بخند به روی دنیا تا دنیا به روت بخنده.
در پناه حق .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:32 ب.ظ

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام دوست عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ب.ظ

آسیه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:54 ب.ظ http://neqzan.blogsky.com

از اونجا که امروی روزی که من به خودم مرخصی دادمو درس و مشق تعطیل موقتا...هر چی پست نوشته بودی خوندم...
از آخر شروع کردمو الان اینجام...
خوب...ولی چیزی که از نوشته هات معلومه...بخصوص با اون ماجرای سربازی رفتنتون...بنظر نا امید نمی رسید..

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ

خوبه ک آدم خودشو بشناسه و بدونه چی میخواد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد