اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

ما مشکلات تحصیلی داریم

دانش آموزان کاملا بی انگیزه ! که داره سال به سال بدتر میشن. سطح تحصیلی ما خیلی افت کرده . تقصیر کیه؟!
آمار قبولی ما در دانشگاه ها میگن خیلی خوبه . مسئولان ذی ربط هر ساله یه لیست میگیرن دستشون و پز می دن که اینقدر امار قبولی دادیم .
اولا که شما ندادین و این ها بدبخت هایی هستن که به زور جون کندن یه رشته ای در حد پشم بافی غضنفر آباد سفلی میارن
دوما من میگم باشه درست آمار قبولی هم بالا اما واقعا تو چه رشته هایی ؟؟ تو این چند سال کی رشته ی تاپ کشوری آورده . همه ی ما من جمله خودم یا دانشگاه آزاد یا هم پیام نور و رشته های کاردانی درپیت قبول شدیم !
معلم ها مخصوصا دبیر های محترم دورس تخصصی خودشون از مطالب کتاب سر در نمی آورن یا حداقل میشه گفت کم کاری میکنن. از طرفی کارهای که باعث رغبت محصلان به درس خوندن بشه اصلا انجام نمیشه.
باید برنامه ریزی اساسی کرد . وگرنه آش همان است کاسه همان
نظرات 6 + ارسال نظر
روی----------------------دری پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.ruydari.blogfa.com

سلام
برادر بنویس و برای رویدر بنویس
دشمنان رویدر باید در یابند که دیگر مردم بیدار شده اند




















شش شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ب.ظ http://aaa

ششش

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:27 ق.ظ

با سلام. این حرفای اخرو خوب امدی دقیقا همین طوره کم کاری دبیران و مسئولین . ولی تنها مقصر این برنامه دبیران نیستن .اولین نفر از خودمان شروع میشه چون ما بقول معروف بی خیالی طی می کنیم تو این دوره وقی معلمان مارو با این سر و وضع می بیننن خودشون هم بی رغبت میشن .بعد هم والدین محترم هم کم کاری میکنن.و................. تا این که اخر چوبش تو ..... خوده ما میره.با تشکر همکلاسی بغل دستی

سروناز دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
حرفهات حرف دل یه جمعیت بزرگ از رویدره داغ دلم رو تازه کردی
این همه جون بدیم آخرش بشیم هیچی واقعا که خیلی زور داره

مهلا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.mehla65.blogfa.com

سلام.راستش همه ی حرفهای شماعین حقیقت است امابه نظرمن سطح آموزش درخودایران به دردنمی خوردوگرنه یک دبیربایددرزمینه ی رشته اش بایدهمه چیزرابداند.بایددانش آموزرانیزبرای درس خواندن تشویق کرد. امیدوارم یک نفرراه حلی پیداکنه.

سنی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ

نظرات را اشتباهی در بخش بعدی ثبت کردم حتما مطالعه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد