اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

به کدامیک بیشتر نیازمندیم؟

آپارتمان یا پاساژ؟
از یکی دو سال پیش تعدادی از همشهریان شروع کردن به پاساژ ساختن در اینور و اونور رویدر . ولی من نمی دونم این همه مغازه برای جای کوچکی مثل رویدر به چه دردی می خوره؟ ما خودمون توی تمام مسیر ده که مغازه داریم و تازگی هم مد شده هرکی خونه میسازه دوتا باب مغازه هم از توش در میاره .در این شرایط فکر کنم به ازای هر رویدری یه باب مغازه باشه.
ما توی رویدر زوج های جوانی داریم که در به در دنبال یه خونه اجاره ای می گردن و به دو دلیل پیدا نمی کنن :
1. تعداد خونه های اجاره ای توی رویدر به انگشتان یک دست هم نمی رسه
2. تازه اون تعداد خونه هم اونقدر درب و داغون تشریف داره که اصلا نمی شه توش زندگی کرد
پس بهتر نبود بجای این همه پاساژ حداقل یکی رو آپارتمان می ساختیم تا هم این بیچاره ها به یه خونه برسن و هم صاحبانشان به نان و نوایی . آن هم در این شرایطی که زمین قحطی گرفته.!!!
نظرات 6 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:23 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام برار
اره ما به آپارتمان نیاز داریم تا پاساژ

محمدرضابرترانگ جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://konkoornews.blogfa.com

من از نظر قشنگتون
منم لینک شما رو گذاشتم
با ساختن پاساژ هم با شما هم عقیدم منم تعجب می کنم

رامی جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.dehtal.coo.ir/

سلام
آپارتمان + پاساژ = ok

من دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام
بابا ۲+۲=۴ این که معلومه
حساب کن اجاره یه باب آپارتمان هشتاد متری
یا اجاره ۴ تا مغازه ۱۲ متری کدوم بیشتر میشه . خوب شما هم بودی همینکار رو می کردی .
مگه نه بابا جون

دبیر هنر سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:02 ب.ظ

من کاملا با نظر شما موافقم.ضمن اینکه ساخت پاساژ می تونه نمای شهر رو زیبا کنه و این زیبایی با حل شدن مشکل جوونا با پیشنهاد شما حل شدنی است یعنی طبقه های بالای پاساژ !!
موفق باشی

azi جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:03 ب.ظ

man fekr nemikonam ma niaz be pasaje ziadi dashte bashim dar soorati ke jamiate ma axaran daran be jahaye dige miran baraye negah dashtaneshoon ja lazame na maghaze javoona ja baraye zendegi mikhan mage na

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد