اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

تصمیم !

به نظر من تصمیم گیری مهم ترین مشغله ی فکری هر شخصیه . مطمئنا هر کدوم از ماها تو زندگیمون چند تصمیم و حیاتی گرفته ایم. ولی نکته مهم اینه که تا چه حد این تصمیمات درست بوده . گاهی وقتا مدت زمان زیادی طول میشکه تا یه شخص به نتیجه برسه و اگه جواب اونجوری نباشه که از ابتدا می خواست کلی وقت از دست رفته و در بعضی مواقع جبران آن هم غیر ممکنه. پس همیشه هواسمون باشه چی می خوایم انجام بدیم

مهم : گرفتن یک تصمیم سریع و قاطع در بعضی مواقع خیلی بهتر از اینکه مدت ها آدم بر سر دو راهی بمونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام حق با شماست .منم ارزوی موفقیت برای شما و تمامی دوستان دارم.

مهلا پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

سلامدوست عزیز.راستش رابخواهی من فکر می کردم همیشه توی زندگیم تصمیم اشتباه می گیرم امابعدهافهمیدم من تصمیم نمی گرفتم بلکه هرچه دلم می خواست انجام می دادم ..بدون یک ذره فکرکردن.امیدوارم بهترین تصمیمهارادرزندگیت بگیری که بعدش پشیمان نشی.

سروناز جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
فکر کنم یکی از اون تصمیم گیری های سریم توی کنکور و تست زدن باشه ۰تب کنکور گرفتم )
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد