اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

هدف !

مهمترین تصمیمی که آدم تو زندگیش می تونه بگیره انخاب هدفه. هدفی که برای اون تلاش کنه و برای رسیدن به اون خیلی چیزا رو تحمل کنه و این همون چیزیه که شخصیت های تاریخی رو میسازه

من خودم زندگینامه خیلی از بزرگان و افراد موفق رو مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم تنها کاری که اونا کردن انتخاب درست هدف و جا نزدن تو مسیری که قدم گذاشتند.

حالا یه سوال چرا ما نمی شیم ؟      جواب اینو بزار با یه مثال بدم

یه روزی از یه عزیزی پرسیدم که هدفت تو زندگی چیه؟ در جوابم گفت : هدف من اینه که گواهینامه پایه یک بگیرم و بشم شوفر تریلی!!

از یکی دیگه همین سوال رو پرسیدم گفت : تنها هدف من رسیدن به معشوقه هست !!

مهم : گاهی وقتا اونقدر به فکر رسیدن به هدفمون هستیم که موضوع اصلی رو فراموش می کنیم  اول باید حرکت کرد تا رسید

نتیجه : آدم هر چه هدفش بزرگتر باشه متقابلا تلاشش بیشتر میشه و حتی اگه به تمام اون چیزی که می خواست نرسه باز هم آدم موفقی خواهد بود 

نظرات 4 + ارسال نظر
رویدری دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.ruydari.mihanblog.com

سلام
امید وارم جوانان رویدر با انتخاب اهداف درست رویدر را بسوی ترقی سوق دهند
موفق باشی

sayed دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ق.ظ

بدبخت به روز کن ابروت رفت

چهره پنهان سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ق.ظ http://khashhonsesh.blogfa.com/

نظرتون در مورد تبادل لینک چیه ؟
من شمارو لینک می کنم و ممنون می شم منو به اسم چهره پنهان لینک کنید .

داداش کوچولو پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:39 ب.ظ http://dor.blogsky.com

سلام. داداشم کجایی اصلا پیدات نیست یادت هست اهل کجا بودی اگه یادت مونده یه سر به زادگاههت بزن.
موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد