اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

خودت را تعریف کن!

نمی دونم چرا این چند روزه دستم به نوشتن نمی ره . مطالبی برای گفتن دارم اما احساس می کنم که شنونده ندارم . حالا شاید به زودی دست به قلم ( در واقع دست به کیبورد!) شدم و یک سری حرفا که تو ذهنم مونده بیرون بریزم
.....................................................................
.........................................................................
...............................................................................

و اما در قسمت چپ و بلاگ لینک های بسیار زببایی هست که دیدنش خالی از لطف نیست!!
شاید شما بازدید کننده عزیز کمتر بهش پرداخنتین یه سری بزنین و نظرتونو بگین
نظرات 5 + ارسال نظر
سلام شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ق.ظ

می دونی چرا مطالبتان خواننده نداره؟
چون خیلی دیر آپ میشین و دست به قلمتان خوب نیست.
بیشتر سعی کن.

مهلا یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ

شمابنویسیدماشنونده میشیم .سعی کن بهترین احساسی که داری بنویسی.همیشه موفق باشی:)

یونس یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:03 ب.ظ http://rooydair.blogfa.com

سلام برادر عزیز سوال سختی را انتخاب کردی. باید هر کس به خود نگاه کند

مدیر سایت رویدر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ب.ظ http://www.ruydar.com

سلام....خسته نباشید
....
با تشکر از زحمات شما در راه وبلاگ نویسی و معرفی رویدر
وبلاگ شما در لیست وبلاگهای رویدری ها ثبت شد.
شما می توانید با مراجعه به سایت رویدر آدرس وبلاگ خود و دیگر همشهریان را بیابید

مدیر سایت رویدر یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.ruydar.com

راستی شما آقای ابراهیم محمودی هستین؟
..........
وبلاگتون را با نام ابراهیم محمدی ثبت بکنم؟
...
دیر جواب ندی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد