اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

نا امید و افسرده

اکثر جوانان امروز نا امید و افسرده هستند دلیلش هم اینه که جامه نمی تونه خواسته های اونا رو برآورده کنه .

ما جوانان دوست داریم که محترمانه با ما برخورد بشه.

دوست داریم که به حرفهای ما گوش بدن.

دوست داریم منطق ما رو بپذیرن

اینها همه حق ماست .

این حق ماست که شرایطی برامون فراهم بشه تا بتونیم خودمونو اثبات کنیم

خیلی از استعداد ها و پتانسیل های ما داره رو به خاموشی میره اونم فقط به خاطر اینکه بعضی ها حاضر نیستند یه تکونی به خودشون بدن و حداقل به اون چیزی که اسمشو میزارن وظیفه عمل کنن

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام اینطور که پیداست با خودت زیاد درگیری داری به نظر من تو داری از عقده هایی صحبت میکنی که زاییده فکر و ذهن خودت بوده تو هیچی کم نداشتی و نداری اما داری فکر میکنی که کم داشتی و داری به جای جنگیدن با خودت برو یه کم فکر کن با خودت صلح کن

نه اصلا اینطوری نیست. من کلی صحبت می کنم از نسل جوان اروز از کسانیکه وظیفه دارم و خیلی هاشون پول می گیرن (مثل معلم هاو ...)من دارم از حق صحبت می کنم اما شما اونو جنگ حساب می کنید
اما بازم ممنون این حرفا بعضی چیزای تاریک رو روشن می کنه

مهلا دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام دوست خوبم من همیشه خواننده یمطالب شماهستم.راستش اگه همه وظیفه ی خودشان راانجام می دادندشایدکسی دیگه اززندگی گلایه نمی کردوچیزی به نام افسردگی معنی نداشت.به امیدروزهای خوب:)

سروناز سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام
ای بابا کی گوش میکنه کی اهمیت میده کی براش مهمه
جز خود ما
پس بایستی خودمون یه کاری بکنیم نباید منتظر بشیم که از اسمون برامون خوشبختی بیاد

شیطونک یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ

من میدونم که تو عقده ای هستی و افسرده ولی همی چیز دست خود ادمه

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ

بعله..
متاسفانه ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد