اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

از کسی توقعی نداشته باش

شما می دونید کار بی منت یعنی چی؟

چیزی که من خیلی کم در جامعه کوچک و به اصطلاح فرهنگی مون می بینم

همه در قبال کاری که برای کسی انجام میدن توقعی دارن و در حقیقت اگر برای شخصی کاری می کنن فقط به این منظوره که بتونن بعدا بگن : به اون نشونی که اون دفعه …

اما مهم تر از اون دوستی هاست که از روی غرض و نیت شکل میگیره و بخاطر منافع احتمالی که ممکنه به شخص برسه این رابطه ها ایجاد میشه

یکم عاقلانه تر فکر کنیم همه ی زندگی که داد و ستد و سود و زیان نیست.امیدوارم اگر کاری می کنیم فقط برای کمک باشه فقط برای دل خودمون باشه.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
یونس سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام
درسته نباید از کی توقعی داشت. ما باید تا حد امکا ن خود خود را بسازیم

مهم نیست پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:31 ق.ظ

خیلی دلت پره

میترا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ

درباره فیلم ۳۰۰ پست بذار

مهلا جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام دوست خوبم.برای کمک آماده ام بدون منت:)

دختر رویدری یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
تشکر از زحمات شما
من بروزم وقت داشتی خوشحال می شم یه سر بزنی
در پناه حق .

سروناز دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام
پست قبلیت :
باهات موافقم که گفتی همه کس و همه چیز ربط به عاشقی داره
یکی نیست بگه که اینهمه کار خوب
اما فکر کنم یه کمی بهتر شده الان
عشق و عاشقی رو نمی گم
منظورم اطلاعات و فهم و شعور مردم مون بود
و همینطور طرز فکر کردنشون
نمی دونم شاد من دارم اشتباه میکنم
اما کار بی منت
خوب توی این دنیا که همه چی واسه پوله و همه به مادیات فکر میکنن انتظار کار بی منت داشتن یه کمی انتظار زیادیه
البته آدمای خوب هنوز هم پیدا میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد