اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

در بوشهر

سلام بچه ها  

اول از هر چیز از شماها معذرت می خوام که دیر آپ می کنم.آخه نمیشه دیگه... 

خب به سلامتی آموزشی تموم شد ؛(البته یه ماه پیش) الان هم که دارم براتون می نویسم تو بوشهر هستم . یه ماه هم اینجا آموزش دیدیم البته از نوع تخصصی در تیپ ۲۱۴ تکاوران!!! حضرت امیر (ع) که اینم فردا قراره تموم بشه و به امید خدا بریم تنب بزرگ یا ابوموسی خدمت کنیم! 

از اواخر هفته پیش تا الان مدام داره بارون میاد و هوای توپی شده جاتون خالی!  

از فردا به مدت یک هفته مرخصی داریم که بیام رویدر بیشتر براتون حرف می زنم 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربان یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ب.ظ http://peade.blogfa.com/

سلام دوست خوب
بسلامتی تمام شده ؟
به من هم سربزن
باتبادل موافقی خبرم کن

سروناز چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://sarv-e-naz.blogsky.com

سلام خوبی
چه خبرا؟
از بوشهر نوشته بودی اینو؟
تنب بزرگ؟؟؟
عجب جایی!!
به هر حال امید وارم موفق باشی.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد