اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

زندگی ادامه داره

زندگی می گذره بدون اینکه ما رو به مقصدی برسونه. بدون اینکه ما رو به یاد خودمون بیاره. بدون اینکه باعث بشه یه لحظه به این موضوع فکر کنیم که فردا قراره چی بشه. 

عادت کردیم دنیا رو از چشم دیگران ببینیم . عادت کردیم که جای هر کسی باشیم جز خودمون . واسه همینه که ما آدما داریم روز به روز از هم دورتر میشم و البته متنفر تر از روز قبل. تعامل اجتماعی وجود نداره و تنها چیزی که هست تحمل اجتماعیه! 

یادمون رفته اگه برای همه نقاب می زنیم حداقل اونو تو تنهاییمون برش داریم. ما یادمون رفته مفهوم زندگی رو ولی به هر حال زندگی همچنان ادامه داره ...

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر رویدری چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:31 ب.ظ

عادت کردیم دنیارو به چشم دیگران ببینیم.
واقعا همین جوره .
قشنگ نوشتین

علی تهمتن دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:23 ب.ظ http://my-draft.blogfa.com

ابی جون سلام !! حالا دیگه من دارم کم کم شک میکنم که منو یادت میاد یا نه ؟!! راستش توی پست قبلیتم برات کامنت گذاشتم که آرزو دارم صدای مهربونتو بشنوم ولی ... !! تو رو خدا هروقت این کامنتو خوندی یه جوری بهم زنگ بزن ! هنوز یاد اون روزا و شبایی هستم که پادگان احمد بن موسی منو با یک اسطوره آشنا کرد ....یک رفیق واقعی که هیچوقت نمیشه فراموشش کرد !

راز زمون جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ق.ظ http://best1988.blogfa.com

سلام وبلاگ پر محتوایی دارین از یه جمله واقعا خوشم اومد اونم اینکه اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم تو را نمی آفرید . کاش همه مردم می فهمیدن که تو این دنیای به این بزرگی هزاران جور آدم با هزاران طرز فکر متفاوت وجود داره و واسه همینه که در برابر شخصیتایی که خوششون نمیاد میان بد یا مزخرف نام گذاریش میکنن بقول یکی از دوستام که روانشناسی میخونه همیشه میگه ما در برابر شخصیتایی که خوشمون نمیاد میتونیم سکوت کنیم بالاتر از اون حق نداریم اونو بد یا مزخرف نام گذاری کنیم اگه مردم معنی این جمله کوتاه و پر محتوا رو می فهمیدن شاید اینهمه زود در ومورد شخصیت کسی قضاوت نمی کردند .موفق باشی و پیروز

سروناز پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
هی اگه میتونستم نگهش می داشتم. می نشستم و فکر می کردم که چی میخوام!!مقصدم چیه!!
چرا هر چی میرم به هیجا نمی رسم

s دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ب.ظ

به نام خدا. سلام. نوشتید اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید. باید بگم که خدا من رو قبل از شما خلق کرده بود، بنابراین تو را نمی آفرید. خدا حافظ شما باشد ان شاء الله.

علی پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.ali11z.blogfa.com

سلام
جهت اطلاع:
نمایشگاه کتاب...
زمان 12 الی 23 بهمن
مکان روبروی سالن ورزشی رویدر

یابود شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://yabod.blogfa.com/

سلام
زندگی همینه دیگه اومده برای ادامه داشتن البته یه وقتی هم تموم میشه شاید مثل یه سریال طولانی البته بعضی موقع هم کوتاه پس حواسمون باشه سریاله رو بفهمیم وازش درس بگیرم قبل از اینکه تمام بشه. بدرود

دلتنگ سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ http://3tarehyeshab.blogfa.com

سلام وب جالبی داری خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد