اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

در بندر...

تاکسی: توی تاکسی نشسته بودم و راننده داشت از روزگارش گله می کرد . همینجور که حرف می زد یهو ساکت شد و بعد از چند ثانیه مکث گفت که زندگیه دیگه.هر جوری هست باید باهاش کنار اومد و گفت حکایت ما حکایت همون مردیه که می افته توی چاه! یکی از کنار چاه رد می شده.اون بنده خدا رو می بینه و بهش میگه می تونی صبر کنی برم طناب بیارم؟ ته چاهی هم در جواب میده اگه صبر نکنم چیکار کنم؟؟!!!! 

 

ساندویچی: یه جایی توی بندر خودمون یه ساندویچی هست که با همه ی ساندوچی ها فرق داره. دلیل تفاوتش هم اینه که هر سه نفری که اونجا مشغول کار هستن کر و لالن!!با این وجود اصلا مشکلی برای چرخوندن اون مغازه ندارن و اتفاقا مشتری های زیادی دارن و کارشون هم خیلی خوبه.دفعه اولی که رفتم (همون یه بارو بیشتر نرفتم)خیلی تعجب کردم که دیدم بدون هیچ احساس محدودیتی یه زندگی عادی می پردازن.قابل توجه ما بی عرضه های سالم!!  

باید واقعا بهشون یه ایول درست و حسابی گفت.راستی اگه می خواین آدرسشو بدونین دقیقا یادم نیست اما یه جایی بین فلکه یادبود و جهانباره.از من می شنوین گذرتون افتاد حتما یه سری اونجا برین.ضرر نمی کنین 

 

ورود ممنوع: امروز داشتم میومدم مجتمع ستاره جنوب که یه چیزی توجهم رو جلب کرد.روبروی مجتمع.گلاب به روتون یه سرویس بهداشتی عمومی هست.اما نکته جالب اینه که جلوی سرویس مردانه با تیتر درشت نوشتن: ورود معتادین ممنوع!!

نظرات 5 + ارسال نظر
دانشجوی مکانیک دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ق.ظ http://http://fanniruydar.blogfa.com/

سلام دوست من فنی کاران رویدر شروع به کار کرده خوشحال می شم من را با نظراتتون راهنمایی کنید با تبادل لینک اگه موافق هستین خبرم کنید

وب پاره پنج‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ http://www.webpareh.blogfa.com

در نظرات وبلاگ وب پاره به آقایان عزیزی - براندیش - جمالی - شیخی - عبدالرزاق دربه تو هین شد.
بنده هم جوابی به این تو هین ها داده ام.
می خواستم نظر شما در خصوص این افراد جویا شوم.
آیا با تهمت زنندگان و توهین کنندگان موافقید؟
خاطرات زیبا و به یاد ماندنیی است.
موفق باشی

والا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ

این فکر کنم اولین نظرم تو وبلاگت باشه.البته نظر خاصی که ندارم ولی همیشه مطالب جالبی مینویسی اکثر مواقع میخونم اما نظر نمیدادم .حالا تصمیم گرفتم که در مورد مطالبی که می نویسی نظر بدم.

m d جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ب.ظ

خاطرات زیبا و به یاد ماندنیی است.
موفق باشی

فرهنگ 72 شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://www.farhang72.mihanblog.com

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد