اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

باز هم از پادگان

ظرف شستن:پنجشنبه بود و اون روز من شهردار(مسئول نظافت سنگر)بودم

مایع ظرفشویی تموم شده بود،از شانس بدم تاید هم همینطور.کلی ظرفای کثیف هم مونده بود که باید شسته میشد و اگه بیخیال تمیز کردن میشدم،دیگه چیزی نداشتیم که شام رو داخلش بریزیم و بخوریم.فرمانده هامون هم تا شنبه نمی اومدن تا مرخصی بگیریم و از تو شهر تهیه کنیم.هیچکس هم اطرافمون نبود تا ازشون مایع ظرفشویی قرض بگیریم.بلاخره از روی ناچاری به طریق ویژه ای ظرف ها رو شستم.فکر می کنید چطوری؟ با شامپو!!

 

هندوانه ای برای 60 نفر : همیشه برا ناهار باید یه چیزی به اسم دسر هم بهمون بدن.اگه برنج خشک باشه که ماست به شکممون می بندن و اینجوری ماستمالیش می کنن. اگه ناهار خورشت باشه هندوانه میدن.یه هندوانه معمولی سهمیه 60 تا سربازه!! که معلومه هیچی گیر کسی نمیاد.اصلا اگه یه هندوانه رو بزارن و  60 نفر آدم فقط نگاش کنن.اون هندوانه بیچاره از ترس و خجالت یا آب میشه میره زمین یا دود میشه میره هوا.

این وسط من یه پشینهاد دادم: که بیایم آب هندوانه رو بگیریم و با قطره چکان بین این 60 نفر تقسیم کنیم که طبق محاسبات من به هر کدوم سه-چهار قطره میرسه و این از هیچی خیلی بهتره!!

آقایون نکنید!با احساسات پاک این جونای معصوم بازی نکنید! همین کارا رو می کنید که پسره در فراق و عقده ناشی از حسرت خوردنش میره با ماژیک بالای تختش می نویسه:"ای دوست/نخور هندونه با پوست"  

هندوانه

نظرات 4 + ارسال نظر
آریانا پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.151165.blogfa.com

سلام دوست عزیز.نوشته هات رو همیشه دنبال میکنم.خاطرات قشنگی مینویسی.موفق باشی.
راستی من از امروز شروع به وب نویسی کردم دوست دارم با نظرات مایه ی دلگرمی بشی.اگه دوست داشته باشی لینک ردو بدل کنیم.mr30

ADMIN جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:40 ب.ظ

برای اولینبار در رویدر بانک نرم افزاری رویدر

WWW.ISSP.MIHANBLOG.COM

دیدن کنید و نظر بدهید

آریانا شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ http://www.151165.blogfa.com

سرباز جان؛ آقای من بابا یه افتخاری بده ..........!
آپم ترو جون جدت یه سری بزن مردم از تنهایی.

والا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ب.ظ

نه داداش .انتظار داری پس چند کیلو میوه تر و تازه فصل بهتون بدن .اونجا بهش میگن سرباز خونه با خونه خاله ت اشتباه نگیر .هینجوری دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد