اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

من دانشجوام!

من  چه آدم جالبی هستم. چقدر باکلاسم. چقدر باهوشم. چقدر درکم بالاست. حالم از بقیه آدما بهم میخوره، از اون آدمای بی پرستیز لو لول (low level). وقتی با دیگران حرف میزنم احساس میکنم که دارم با جلبک صحبت می کنم اخه هیچکدوم عمق مفاهیم عمیق منو درک نمی کنن. چه خوب شد که انجمن دانشجویی رو راه انداختیم. اونجا می تونیم لااقل چندتا آدم ببینیم! تازه می تونم در اونجا جملات باکلاسی که از تلویزیون شنیدم(چون اصولا کاری با کتاب و کتاب خوندن ندارم) رو بیان کنم  و درجه کلاسمو بصورت تصاعدی نسبت به بقیه بالاتر ببرم. علاوه بر اون اونجا مکان بسیار مناسبی برای پیدا کردن دوست دختر/پسرهم هست.همچنین بلوتوث بازی و رد و بدل کردن عکسامون و قرض دادن جزوه و دل و قلوه!

الباقی رویدری ها هم بهتره برن جلو بوق بزنن چراکه بویی از تمدن و روشنفکری نبردن و به این مسائل امروزی گیر بیخود میدن. همه ی اونا باید به من احترام بزارن و وقتی در جمعی وارد میشم باید برام دولا راست بشن.همیشه باید نظر اولو من بدم.نظر آخرو هم من بدم. اصلا هر چی نظره باید من بدم. مسخره که نیست! ناسلامتی دانشجوام!!

حالا در این بین چه اهمیتی داره که من و اکثر دوستانم در انجمن فرهیخته دانشجویی(قربون همشون برم)از دانشگاه هایی هستیم که برای پذیرش دانشجو اعلامیه زده: جون مادرتون بیاین ثبت نام کنین. فقط کپی شناسنامه لازمه. که اونم اگه همراه نداشتین فدای سرتون!!

چه اهمیتی داره که  رشته ام آبیاری گل های قالی واحد دارقوزآباده؟

چه اهمیتی داره که میلیون میلیون تومن پول از جیگر بابای بدبختم کندم و خرج دانشگاه رفتنم کردم؟

مهم اینه که میتونم لااقل بعد از هشت سال درس خوندن مدرک معتبر کاردانیمو قاب کنم بزنم دیوار و حضشو ببرم

مهم اینه که من الان دانشجوام!

نظرات 12 + ارسال نظر
آتیش پاره جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

۸ سال واسه کاردانی؟! بابا تو مگه نخبه ای؟! تو چرا فرار مغزها نمیشی خرخون اه اه اه !! :دی

نه چرا فرار کنم از این جور نخبه ها خوشبختانه فت و فراونن.منم یکی از اونا

دیبا شنبه 19 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام حتما خیلی خوشحالی که دانشجو نیستی. اما امیدوارم نوشته هات خطاب به همه ی دانشجویا نباشه چون بعصیاشون واقعا با معرفت و با شعور اند.

نه تنها بعضی از دانشجویان بلکه همشون باشعور و با معرفتن!
حالا بگو اون بعضیا منظورت کیه؟
خودت یا...؟

آشنا شنبه 26 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
قشنگ بود لو لول و آبیاری گل های قالی تکه کلامهای قشنگیند البته آبیاری گیاهای دریایی یا جلبکهای دریایی را شنیده بودم ولی این یکی رو نه دیگه نه

قابلی نداشت
خودم بیشتر از واژه ی کنایه ای و مسجع "قرض دادن جزوه و دل و قلوه" خوشم اومد

امید چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

دانشجو لفظ است با معنی مشخص ، نوشتار شما در مورد این لفظ صدق نمی کنه- پیشنهاد میکنم لفظی دیگه نسبت به افراد مد نظرتون بکار ببرید مثل دانشجو نما یا هر چیز دیگه - بعدش بدون ارائه مدرک نمیشه درباره جمعی صحبت کرد زیرا این گونه حرف زدن بدون مدرک در حقیقت مبین وجود صفات ذکر شده در خود نویسنده است

بععله
همانطور که شما شخص شخیص عصا قورت داده فرمودید. این صفات مبین کسی جز خود بنده نیست چراکه اینجانب فی الواقع کسی رو جز خودم مورد خطاب قرار ندادم
ضمنا ادبیات گفتاریتون بسیار گیرا بود.بسی لذت بردم

دوست قدیمیت پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ

ای ول مثل همیشه زدی به هدف خوشم میاد همیشه دنبال سوژه های اصلی که همه مردم براحتی ازش میگذرن هستی . بازم بنویس

باشه تا وقتی که سرمو نشکوندن می نویسم

سارا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://sarajunam.blogsky.com/

آقا بی نهایت مطالبت جذابه و وبلاگت فوق العاده
من لینکت کردم(اولین لینک منه)
ممنون میشم لینک کنی
حسابی حال کردم با مطالب و با بعضی هاش کلی خندیدم
خصوصا راجع به وبلاگ پر طرفدار(باید به کار ببندمشون(نیشخند)
هر وقت آپ کردی خبرم کن

این لطفتونو میرسونه
هر وقت آپ کنم کسیو خبر نمی کنم.اما بهتره شما اینکارو بکنی.گرفتی که چی میگم؟(چشمک)

آسمونی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://www.bia2ax3.blogfa.com

سلام بر اسطوره


اینجاشو خوب اومدی


انجمن دانشجویان رو می گم

یه کم دیر رسیدم ولی اون پستایی که نخوندمو دارم می خونم

من دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را در انحصار قطره های اشک نبینم

آسمــــــــــــــــــــــــــــــــونی باشیــــــــــــــــــــــــــــــــــد

خواهش میکنم قابلی نداشت
خوب کاری میکنی

آره شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

اینم یکی از مشخصه های یه جامعه ضد فرهنگه.یعنی هر کس کار فرهنگی می کنه کلی مخالف و دشمن داره.اگه فرهنگی باشه فرهنگیا باهاش در می افتن و اگه دانشجو باشه دانشجو ها.به هر حال جامعه کوچک و کلی حسادت و دیده تنگی.

فرشته دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ

ای بابا اخه دانشگاه ازاد چیه که ادم کلاس بزاره اگه نخبه بودی الان دانشگاه ملی بودی پسر نازنازی و مامانی

حرف من چیز دیگه ای بود فرشته جون
میگم اونجا رو از اجاره در بیار بده رهن بهتره(چشمک)

فرشته چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام این شعرم تقدیم به شما گرچه ما رو ضایع کردی:



نکنه توهم مثل من عاشقی چشم انتظاری؟
نکنه تو هم تو شبها خسته از غبار جاده
خواب مهتاب رو می بینی که میاد پای پیاده
نکنه هجوم ابرا تو روهم از من بگیره!!!!!


موفق باشی اسطوره

ضایع از چه بابت؟

ابوعاصم دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ

به وبلاگ مجردها در مورد اسم دانشجویان مجرد که لیست کرده بود نظر دادم که چرا هر کی رو که میبینی پاش به دانشگاه باز شده اسمشو عنوان میکنی واصطلاحا مهندس میگی اینا جز افتخارات رویدر نیستند وگرنه دانشگاه ازاد که سفید هم تحویل بدی قبول میشی..........
هنر دانشگاه دولتیه....اونا زحمت کشیدند و باید اسمشون با لیست اونا متمایز باشه...مجرد ها(دستشونو میبوسم)لطف کرد ندو نظر بنده را با محذوفگی مواجه کردند
شما دیگه نظر ما را با این سانحه مواجح نکن.....
از اون حرفای حقه هاااااااا(چشمک)

اره دانشگاه سراسری ها خیلی بیشتر زحمت کشیدن!
شما اینجا هر انتقادی دلت خواست بکن کسی حذف نمیکنه

ناشناس جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

متاسفانه یک نفر از دانشگاه آزاد مدرک می گیرد.و می گوید من مهندس هستم در صورتی که هیچ بار علمی کسب نکرده و تنها چیزی که از دانشگاه به ارث می برد فقط یک برگ مدرک فاغ التحصیلی که وقتی رفتی داخل بازار کار متوجه می شوی که واقعا چه ارث بزرگی از دانشگاه آزاد بدست آوردم.چرا داری خودت را گول می زنی دیگه ازاین حرفهای مسخره نزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد