اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

حرف منطق

دیروز مغازه رو تعطیل کرده بودم داشتم کم کم از بازار بیرون میرفتم که چشمم افتاد به یه پسر بچه چهار-پنج ساله افغانی که داشت با اون جثه نحیفش یه ظرف ۲۰ لیتری اب رو کشون کشون میبرد(البته سعی میکرد ببره چون ظرفه از جاش تکون نمی خورد!!!).  

بهش گفتم: داری چیکار میکنی؟ 

گفت: این مغازه دار گفته اگه ظرف آب کولر رو خالی کنم دویست تومن پول میده!

گفتم: ولی می بینی سنگینه. نمی تونی ببری که

گفت: ولی دویست تومن پول میده! 

 

نتیجه اخلاقی:... 

خب دویست تومن پول میده دیگه!

نظرات 12 + ارسال نظر
رویدر فردا سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://roydarman.mihanblog.com

واقعا جای تاسف داره کشوری با ثروت ایران این حال و روزش باشه

بله این یک وجه از این موضوع بود

آتیش پاره چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:24 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

نتیجه اخلاقی: پول بهتر است یا ثروت؟!!:دی

رویدر فردا جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:26 ق.ظ http://www.helya11.blogfa.com

زندگی همینه .وشایدهم باید گفت زندگی در این زمان .که دیگر انسانیت رخت بر بسته .

اره شاید

بهاره شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://shokolat.loxblog.com

سلام.مطالبت واقعا جالبن
نمیدونم چرا خوانده نداری؟
ولی خیلی خوبن
اگه مایل به تبادل لینک هستی منو با نام شکلات لینک کن بعد بگو با چه اسمی لینکت کنم.

می دونی چرا خواننده ندارم؟
چون همه که مثل شما فکر نمی کنن

او هست همه جا دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ب.ظ http://13651369.com

ارزش وجودی انسان به اندازه ی حرف هایی است که برای نگفتن دارد

به عنوان نظر می پذیرم

فاطی سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلام.
مطالبتو خوندم.هم جالب بود هم تاسف بار.از شعور جامعه بگیر تا مرد گنده ای که از یه بچه میخواد به ازای خالی کردن یه ۲۰ لیتری بهش دوست تومن بده!البته دوووووووووویست تووووووومن! خیلیه ها!خیلی خیلی معذرت میخوام ولی خاک بر سرشو.کاش یه لحظه فکر میکردن این بچه بچه خودشونه بعد میدیدن واقعا دلشون میاد از یه بچه همچین درخواستی کنن یا نه!!!

بله واقعا!!
همه اینایی که گفتی منظور منم بود
اما وجه اصلی این قضیه اینه که مثلا به یکی بگن اگه کوه رو با دست خالی جابجا کنی بهت یه میلیارد پول میدم و طرف هی پای کوه وایسه و هلش بده چون اگه بتونه یه میلیارد پول گیرش میاد.
این مصداق خیلی از ماهاست!
دست و پا زدن برای کاری که از ما برنمیاد و در عوض دلخوش بودن به نتیجه کار

؟ پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:25 ب.ظ

موفق باشی

ممنون

! جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ق.ظ

بابا این که چیزی نیست میدونی تو ایران چه قدر افغانی هارو اذیت میکنن.
یه فیلم دیدم که کلی افغانی رو تا پاسگاه جمع کرده بودند به صف واسادن اونا رو مجبور میکردند که محکم بزنن تو سر هم دیگه

بله اینجا همه چیز ممکنه

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ

یعنی شما نمیتوانستی اون کار رو برای اون بیچاره انجام بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلش رو شاد میکردی

من در قبال اون وظیفه ای ندارم
اون باید خودش گلیمشو از آب بکشه بیرون
باید خودش خیلی چیزارو دس بیاره و به نتیجه برسه!

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ

ببخشید ولی چرا فلسفه می بافی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه بخوای در همه ی موارد این حرف رو بزنیم انسانیت فراموش میشه!!!!!!!!!!!!!!

اتفاقا فلسلفه بافی خوبی کردم(چشمک)
ربطی به از بین رفتن انسانیت نداره
موضوع در تغییر در ذات نیست تغییر در اعمال و افکاره!

ابوعاصم شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

من مفهوم نوشته شما رو درک میکنم البته....
خدا خیرت بده ذات که قابل تغییر نیست افکار که تغییر بکنه محصولش تغییر اعماله.......من نظر خودم رو گفتم اگه جای شما بودم اون کار رو براش انجام میدادم

حالا که شما اونجا نبودی!

ابوعاصم دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ب.ظ

هر طور شده میخوای یه جوری جواب بدی من گفتم اگه...
(نگفتم دقت کن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد