اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

ماه مبارک شکم

سوپری ها شلوغ تر  از همیشه

خرج ها بیشتر از همیشه

سفره ها رنگین تر از همیشه

از صبح تا غروب به فکر اینیم که بعد از افطار چی بخوریم به دلمون بچسبه 

از غروب تا دم صبح هم به فکر اینیم که چی بخوریم که احیانا خدای نکرده گشنمون نشه 

راستی اگه کسی یادش مونده به منم بگه فلسفه روزه چی بوده؟! 

نظرات 6 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.emotionallive.blogfa.com

سلام اسطوره

من آپم

راستی تو پست قبلیم یکی بهت فحش داده بود
برو تو نظرات پست قبلیم ببین

منم با اسلش موافقم نکنه وب رو ول کنی منم همیشه میام ولی نظر نمیدم

راستی دو تا از لینکات وبلاگشون حذف شده (رویدر سیتی و یوزپلنگ رویدر

منتظرم حتما بیا

فعلا بابای

باشه ممنون
اون دوتا رو حذف کردم
در ضمن لینکت کردم
بای

فرهادداد چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.nots.blogfa.com

سلام
خوشحالم که درسهای روزانه ی زندگیتو مینویسی مثل همیشه ساده و روون و زیبا بودن
موفق باشی

متشکرم
چشماتون قشنگ می بینه(ـچشمک)

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ

شما در مورد فلسفه روزه نظر خواستید اما همه موضوعات متتفرقه میان......
اگه مایلی در این مورد هم برات کتاب معرفی کنم؟(با خنده)

نه دیگه ممنون صرف شده!(چشمک)

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

مزاح کردم.........دیگه مسلمان در این مورد اگه چیزی نداره باید اسم مسلمان رو از رو خودش برداره......

بعضیا برداشتن اما علنیش نکردن هنوز!

ابوعاصم شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

بله به وضوح در جامعه مشاهده میکنم خدا کنه هیچ وقت اسممون تغییر نکنه.......

انشاالله

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ق.ظ

اگه کسی بهت گفت ، تو بیا ب منم بگو..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد