اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

بی سوادی

توی تاکسی بودم 

راننده از مرد مسنی که کنارم نشسته بود پرسید: 

پدر جان چند سالته؟ 

جواب داد: 

والا منکه سواد ندارم نمیدونم! 

با خودم گفتم: 

واقعا امان از بی سوادی!

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام.وب جالبی داری.همیشه میام سر می زنم ولی نمی دونم چرا نظر نمیدم.
مطالب قشنگی می نویسی.باد بهت افرین گفت.

علیک سلام
شما که همیشه سر میزنی گاهی مث الان یه نظری هم بدی بد نیس
آخه یکم احساس وجود کردن برام لازمه(چشمک)
ممنون از لطفت
اگه باید بهم آفرین گفت خب بگو دیگه(چشمک)

javidflasher شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ http://javidflasher.blogfa.com

سلام
خسته نباشید.
اره بی سوادی چیزه بدیه هست
کاشکی آدم مادرزاد خوندن نوشتن میدونست.
راستی جناب پستهای جنجالی نمیزنی دیگه!!

موضوع اصلی این پست این بود که دونستن سن ربطی به باسواد یا بی سواد بودن نداره.اما کسی که سواد نداره می خواد همه چیزای نداشتش رو به این بهانه بپوشونه.مثلا اگه از همین ادم بپرسن چرا ماشین نداری مطئنا میگفت چون سواد ندارم!
اگه بپرسی چرا بابات مرد میگه اخه سواد نداشت
بگذریم
اولا پستای من جنجالی نیس جنجال براش درست می کنن
بعدشم دل و دماغ واسه ادم نمیزارن این بی جنبه ها
اما با این وجود پیش بیاد حتما می نویسم خیالت راحت
من ادمی نیستم چیزی ببینم و ساده از کنارش رد شم

ابابیل رویدر دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام










بای بای

علیک سلام
شما به این میگین نظر؟!
من قبلا این نظراتو حذف میکردم اما برای اینکه بعضیا حس کردن بی احترامی بهشون شده. تایید میکنم

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ

تو جامعه ما والدین برای بی سوادی پول میدن

متوجه حرفت نشدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد