اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

سرکش

به من میگه حق نداری شک کنی 

به من میگه نگو چرا 

به من میگه داری کفر میگی 

به من میگه دهنتو آب بکش 

ولی من ... 

می خوام شک کنم 

میخوام بگم چرا   

می خوام به یقین برسم 

شصت سال از روی عادت دولا راست شدی 

نزار بقیه مثل خودت شن 

بزار شک کنن به یقین برسن 

بزار بشناسن  

نشه هرانچه که ملا گفت!

نظرات 3 + ارسال نظر
بیخیال یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ق.ظ

دستت درست.یا بهتر بگم کلامت درست
آقا ما یه عمره شک کردیم موندم کی میخوایم به یقین برسیم:)

نباید زیاد تو تردید موند
خطرناکه
شیطان کارشو خوب بلده

باران یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:43 ب.ظ

شک؟
شک کردنش خوبه و لی زیاد شک کردنش نه!

من به اصل موضوع شک ندارم
به باید ها و نبایدهایی که میگن شک دارم
نمی ذارن تحقیق کنی
نمی ذارن بشناسی
میگن همونی که ما میگیم
مگه میشه؟!!

نعما جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://corton.mihanblog.com

مگه فرصت میدن تا میای شک کنی میگن دو روز دنیا دیگه برا ادم فرصت این چیزا رو نمی زاره

اره
شک من به ذات خدا نیس
شک من به بایدها و نبایدهایی که بعشیضا به اسم خدا و پیغمبر به ما دیکته می کنن و نمیذارن که در مورد این باید ها و نباید بپرسی چرا؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد