اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

کانال

از سریال متنفره 

از فیلمای سینمایی حالش بهم میخوره 

از برنامه های علمی چندشش میشه 

از فوتبال سر درد میگیره  

به موسیقی آلرژی داره 

از هر چی که جالبه بدش میاد

میگرده کدوم کانال مزخرف تره همونو می بینه 

اینجوری که این از همه چیز متنفره میگم راهو اشتباه اومده 

باید وزیری رئیسی چیزی میشد 

با اون قیافه همیشه حق به جانبش

 

 

پ.ن :یه عده ادم کسل کننده میان یه سری برنامه کسل کننده می سازن 

بعد یه عده ادم کسل کننده دیگه میان اون برنامه کسل کننده رو نگاه میکنن 

کلا این کسل کننده ها کلی با هم خوشبختن اینجا

نظرات 3 + ارسال نظر
مشاور مدرسه دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.nots.blogfa.com

سلام
خوبین؟ خوش میگذره؟
خوشحال شدم دیدم دوباره دست به کیبورد شدی!
شاد و همواره سالم باشی

علیک سلام
خوبم خوشم خوش می گذرونم
اره دست به کبیورد شدم دیگه
شمام همینطور

همشهری سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

ای شیطون اونجا مثل اینکه بهت میسازه ها

سحر سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://www.atlase.blogfa.com

اون میبینه کسل نمیشه تو حرصشو می خوری؟

نیستی؟
قبلنها رد میشدی سلامی میگرفتیم ازت

نه بابا اون حرص منو در میاره که نمیازه یه چیز درست درمون نیگا کنیم
همش بند شدن به شبکه های خبری و سیاسی
اونم از صبح تا شب
بدون وقفه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد