اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دو روی سکه

روی اول:

یه پسر اصفهانی رو موقع سربازی میشناختم که خیلی سرحال و شوخ طبع بود.یادمه تازه که اومده بود بهش گیر داده بودن که موهات بلنده برو سلمونی پادگان بزنش.اونم رفته بود تراشیده بود و خندون اومد پیش من، گفتم واسه چی میخندی؟گفت رفتم موهامو زدم به سلمونه گفتم چن شد؟گفت یه صلوات بفرستی حسابه.میگفت منم صلواته رو نفرستادم تا مجانی در بیاد!

همیشه چیزی واسه خندوندن بچه ها داشت

پسر خوبی بود نه دعوا میکرد نه بد کسی میگفت

خیلی ازش خوشم میمومد...


روی دوم:

بعدا فهمیدم معتاده.فجیع سیگار میکشید.تریاک میاورد میکشید.یه بار وقتی سیگارش تموم شده بود هیچی گیر نیاورد رفت چایی خشکو لای کاغذ پیچید و دود کرد!!.گفتم احمق این چه کاریه گفت نمیتونم!

ازدواج هم کرده بود.یعنی بعدها ازش شنیدم که توی خونه خالی با دوست دخترش گرفته بودنش مجبورش میکنن عقدش کنه

نوزده سالش بود

یه آدم مرده حساب میشد...

خیلی ازش بدم میومد

نظرات 4 + ارسال نظر
اسطوره شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

به نظر من آدما رو وقتی دوست داریم، دوست داشتنین و همه کاراشون خوب به نظر میاد و وقتی بدمون اومد ازشون همون کارای قبلی رو هم که انجام بدن، از نظرمون مزخرفن .منم زیاد داشتم از این دوستایی که یه موقعی خوشم میومد ازشون وحالا نمی خوام ببینمشون .عادیه دیگه یه جور نسبی بودن.
فعلا که خوشمون اومده از وبلاگتون.

اده به مرور زمان خوب و بد هرکسیو که باهاش باشه می بینه اونوقته که میتونه با خودش کنار بیاد که آیا ازش خوشش میاد یا نه

سحر سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

مرز دوست داشتن ها و تنفرمان چقدر باریکه گاهی اونی که خیلی دوسش داریم و براش احترام قائلیم وقتی بشناسیم برامون از هرکسی پندش زا تر میشه و گاهی وقتی کسی رو نمیشناسیم هیچ احترامی براش قائل نیستیم اما وقتی شناختیم مثلا فهیمدیم این فلانی همون ادم حستبیه پولدار است که از قضا اروز بی ماشین اومده و چقدر نظرمون عوض میشه

بدی ما آدما اینه که همیشه تحت تاثیر چیزایی در مرد دیگران قضاوت می کنیم که اصلا به شخصیت طرف ربطی نداره!

Maftoon دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ

بحث نیست که از کسی خوشت بیاد یا نه!
به نظرم ادم باید قدر دان زحمت های که واسش میکش باشه!اگه اون طرف بد ترین تو دنیا هم باشه ذره ای خوبی به تو کرد باید در نظر داشته باشی!

بله من کاملا با حرف شما موافقم
سعی کردم در خیلی موارد به این توجه نکته کنم که طرف مقابلم با من چه برخوردی داره منم متعاقبا همون رفتارو نسبت بهش داشته باشم.ولی چیزیکه کلیه من بیشتر به شخصت آدما توجه میکنم نه رفتارشون(هرچند که این دو رابطه تنگاتنگی با هم دارن)

ابوعاصم شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

جناب.م شما میفرماییید که من بیشتر به شخصیت ادما توجه میکنی تا به رفتارشون باید در نظر داشته باشی که بالاخره این رفتار امیست که شخصیت انسان رو میسازه و این مکمل یکدیگرند ژس نقش اصلی رو رفتار داره.............

بله این دو کاملا به هم ربط دارن ولی منظور من اینه که یه آدمی که تا بحال در حق من بدی نکرده و به من احترام میذاره هر چقدر هم برای سایرین بد باشه ولی من متقابلا بهش احترام میذارم و کاری ندارم که کلا چه شخصیتی داره!بر عکس همین موضوع هم صدق میکنه
برای همینه که میگم بیشتر به رفتارشون اهمیت میدم نه شخصیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد