اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

تیر برق چوبی

این ماجرا واقعا برام اتفاق افتاده:

یه روز سوار ماشین یکی از راننده های خطی بودیم که دوستم بین حرفاش از من پرسید که این تیر برق چوبی از جنس کدوم درخته که انقد بلند و یک دسته؟منم در جواب بهش گفتم نمیدونم! راننده یه نگاه عاقل اندر سفیحی به ما انداخت و گفت نمیدونین واقعا؟ گفتیم نه. اونم ادامه داد: این یک نوع درخته که فقط در جزایر سیسیل یافت میشه!!خاصیت ویزه اون اینه که زیر زمین و به صورت افقی رشد میکنه و طولش به ده دوازده متر میرسه!!! بعد یهو سر از خاک بیرون میاره بلند میشه و میره آسمون!هرچی هم سر راهش باشه خراب میکنه حتی اگه یه ساختمون چند طبقه باشه!فقط یه چیزه که دشمن این درخته اونم فیله!اگه در همون لحظه که درخت جوانش از خاک بیرون اومد خوردش دیگه کارش ساختس وگرنه بعد از رشدش حتی فیل هم دیگه از پسش بر نمیاد!!!

اونقد هم با اعتماد به نفس و جدیت میگفت که آدم به عقل خودش بیشتر شک میکرد تا رانندهه!


سوال:

به نظر شما کدام گزینه صحیح تر است؟

الف:راننده مارو چیز فرض کرده بود

ب: راننده خودش چیز بود

ج:راننده به خانم رولینگ گفته زکی!

د: خب راننده راست گفته اطلاعات ما کمه!

نظرات 26 + ارسال نظر
بیخیال سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ق.ظ

من میگم الف(نیشخند)
خب راسیتش شما هم یه جورایی چیز بودین دیگه که نشستین به چرندیاتش گوش دادین خب.(بازم نیشخند)
البته کم کم دارم به مخ خودمم شک میکنما.بهتره برم بخوابم.(قه قهه)
موفق باشی و پایدار....

ولی خداییش خیلی جدی حرف میزد .خودشم حدودا شصست سالست.ادم واقعا میمونه چی به این بشر بگه!

خوده خودم سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.tahnayiyam.blogsky.com

همش همین ۴تا گزینه؟!

حالا واقعا از چی میسازنش؟!:دی

گزینه جدید داری ارائه بده توی قرعه کشی شرکتت میدیم(چشمک)
اگه میدونستم جواب رفیقمو میدادم که!
کسی میدونه به ما هم اطلاعات بده البته از نوع واقعی نه هری پاتری!!

گیلاس سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:09 ب.ظ

فک کنم راننده شما رو هالوو فرض کرده!!!
ببینم قیافتون به هالوو ها میخوره؟؟؟:دی

نه بابا کجای ما به هالو ها میخوره؟
ما خودمون ختم این کاراییم اما ایشون مث اینکه واسه ما شب هفت که نه چله گرفته!

گیلاس چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 ب.ظ

بیخیال@:"خب راسیتش شما هم یه جورایی چیز بودین دیگه که نشستین به چرندیاتش گوش دادین"

حرفی میزنینا !!!
پس میگین پاشه از ماشین بپره بیرون!!
یا اینکه گوششون رو میگرفتن!:دی

گوش کردن با توجه کردن فرق داره!توجه کردی چی گفتم؟! دو نقطه دی
ما هم به حرفاش گوش میدادیم توجه نمیکردیم که

بیخیال چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ

اسطوره خان مگه هر کی با جدیت حرف زد یعنی حرفش درسته؟مگه هر کی سنش بالا باشه یعنی حرفش حقه؟
همین دیروز خونه دوستم بودم در مورد شرکتهای هرمی اخبار داشت حرف میزد یهو بابای دوستم برگشت گفت:این ملت ما چقد بلا نسبت خرن.ای بابا 4 ساله دارن میگن این شرکت هرمی کلاه برداره مگه حرف ادم حالیشون میشه(به { این} خیلی خیلی توجه کن)
والا اینجور که من برداشت کردم از حرف ایشون انگاری فکر میکرد فقط یه شرکت وجود داره و اسمشم شرکت هرمیه(چشمک)

شایدم شما بد برداشت کردی از حرف ایشون(چشمک)همون شرکت هرمیو میگم
منم نگفتم لحن حرفش ما واردار کرد که فکر کنیم درست میگه نه!
ولی اونجور که خودش حرف میزد انگار واقعا خودش اعتقاد داشت به همه این حرفاش!!!
به جون خودم!

گیلاس چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

حالا خودمونیما مگه میشه آدم چیز به این ضایعی رو بشنوه بتونه توجه نکنه!
راستی توجه یعنی چی؟
یعنی الان توجه به حرفاش نکردین این مطلب رو نوشتین!!
پس این یعنی چی؟

آقا کلا بیخیال شو
حالا ما یه چیزی گفتیم شما چرا نقد سختش میکنی؟

بیخیال پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ق.ظ

سخت نگیر پس.نظرم عوض شد رانندهه چیز بوده(نیشخند)
اخه ادمی که از نظر من اعتماد به نفس کاذب داره ازش فوران میکنه به نظر من همون چیز بهش بگیم بهتره.(چشمک)

این یعنی شما به گزینه دوم رای میدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:45 ق.ظ

خب اینجاست که میگن
اگه نمیتونی گه بخوری گه خوردی گه بخوری(خنده ی کهکویی)
شوخی کردم برنخوره !

عفت کلام هم چیز خوبیه!

انسانم ارزوست جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ق.ظ

نمی دونم ما ادما چقدر به انچه در زندگی میگیم و انجام میدیم ایمان و اعتقاد داریم.خیلی وقتا برای اینکه مورد توجه دیگران واطرافیان قرار بگیریم حاضریم خودمون رو به هر ژست وقیافه در بیاریم و هر حرفی بزنیم. نقاب هایی که چهره واقعیمون در اونهاگم شده.شاید این راننده قسمتی از وجود ماست که از ان نفرت داریم و بیزاریم.یکی از هزاران نقابی که هر روز به چهره میزنیم.! شاید قسمتی از وجود ما هم چیزیه! مثل راننده و مسافراش!

یقینا حق با شماست اون آدم به نظر من خودشو گم کرده بود. و از بس ساده بود که تصور میکرد این حرفاش میتونه برای دیگران قابل پذیرش باشه!

دال جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://dal71.blogfa.com

سلام

ازاینکه به وبلاگ دال سر زدی ممنون

ازنظرات و انتقاداتت خوشم اومد بازم سر بزن

خواهش میکنم
اما این حرف جاش در وب خودت و در پاسخ به نظر من بود نه توی وبلاگم
من یه قانونایی برا خودم دارم
اینکه اگه میای وبم و میخوای نظر بدی پس نظر بده نه چیز دیگه
قصد جسارت ندارم فقط خواستم بدونی اینجا چجوریه

من و کیبوردم جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.mykeyboard.blogfa.com

یه گزینه دیگه هم اضافه کن :

راننده چیز مصرف کرده بوده !!!

اره شاید...

جاوید شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:25 ب.ظ

"راننده چیز مصرف کرده بوده !!!"

اره احتمالا
منطقیه !
ادم تو حالت مستی از اینجور حرفا احتمال داره بزنه!
وگرنه حرفی به این ضایگی رو نمیشه جور دیگه توجیه کرد!
بنظرم اگه میخوایم خودمنو توجیح کنیم باید بگیم طرف چیز مصرفی کرده:دی

لطفا قضیه رو جنایی نکنین!
نه من مطمئنم چیزی مصرف نکرده بود
محض خود شیرینی ای حرفارو زده

معاون آموزگار سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ http://www.navaabsafavi.mihanblog.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید برای شما آرزوی موفقیت می کنم .
اگه امکانش هست ما رو به اسم (دبستان شهید نواب صفوی دشت جیهون) لینک کنین
ممنون از شما

به وبتون سر زدم اما با عرض شرمندگی هیچ تمایلی به لینک کردن شما ندارم

چاکریم پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

من که میگم که تو داری دروغ میگی اصلاکدوم آدم عاقلی میاد این حرفای چرند را بزنه.

پیدا میشه عزیزم پیدا میشه
منکه اونقد بیکار نشدم بیام واسه بازار گرمیم دروغ خورد ملت بدم!!!

عبدالله پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ

شاید یارو میدونسته شما اسکل هستی اینم بگم یارو شما را چیز فرض نکرده شما خودتون چیز هستید اگه هم چیز نبودی این دروغ های شاخ دار را در وبلاگت نمی نوشتی اگه مطلب نداری چرت و پرت ننویس صبر بکن مطلب جدید دستت اومد دیگه بنویس.

یه احتمال دیگه هم داره که شما خواب بودید.

البته نظر شخصی من اینه که شما در کل چیز(اسکل) هستید البته این نظر شخصی منه و باید به نظر شخصی هر کسی احترام بذاری.

یعنی اگه فکر میکنی با این حرفا من تحت تاثیر قرار میگیرمو داغ میکنم باید بگم که سخت مالیدی!!

S l a s h شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ق.ظ http://7steps-emoboy.blogfa.com

salam
Aqa chera jaryane ro keshesh midi
ranande he L tun karde bude
hala be del nagir
bye

چی بگم والا

*`•.¸(¯`•.آسمــــــــــونی.•´¯)¸.• یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:38 ق.ظ http://bia2ax3.blogfa.com/

حالاطرف یه چیز پرونده ما هم هی نباید یهش گیر بدیم مثلا چیز مصرف کرده و از این حرفا
ماهم در مورد حرف ایشون هیچ اطلاعی نداریم شاید راست گفته

اره حق با شماست حرف من اینه که از این موضوع ناراحتم که چرا یکی پیدا بشه که انقد راحت دروغ گنده گنده به شکم ملت ببنده

*`•.¸(¯`•.آسمــــــــــونی.•´¯)¸.• یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ق.ظ http://bia2ax3.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
شما به بازی وبلاگی من دعوتین خوشحال میشم دعوتم بپذیرین

ممنونم اما متاسفم

مخاطب یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ق.ظ

سلام اسطوره امدم به وبت شاید مطلب جدید ی آوردی دیدم خبری نیست ومطالب قبلی می درخشند.راستی دیدی مضاحک درمورد خودش وشعراش به منتقدانش جروبحث کرده یادمه تو هم از مخالفاش بودی بدو بخون مطلبشو ازدست نره خدایش زیبا مینویسه.

به وبش سر زدم اصلا خوشم نیومد هنوزم نظرم همونیه که قبلا گفتم!

ناطق چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

الف

اوکی

جاوید جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ق.ظ http://blog.javidflasher.com/

کلیپ جدیدم
سیاوش قمیشی-خیلی ممنون
خوشحال میشم ببینن
http://blog.javidflasher.com/javidflasher.com/kheyli_mamnoon.zip

کلیپو دیدم واقعا معرکه بود
خیلی خوشم اومد
افرین

اسطوره یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

نظر من کو؟ چرا نیستش ؟ حالا که نیست ،دوباره نظر میدم . با گزینه ج موافقم که نبض خیال این راننده خیلی تند می زده ! با این تخیلات قوی ، احتمالا باید یه شغل بهتری می داشت !

والا نظر شما پیش من نیومده حتما توی راه گم شده!
منم در کل با همون گزینه شما بیشتر موافقم

power یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

احتمالا جک گفته شما نگرفتی....

نه بابا طرفو با یه من و نصفی عسل هم نمیشد خورد اونوقت بخواد جک بگه؟

3s3s چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://3s3s.blogfa.com/

به جای انتخاب گزینه ی صحیح ترجیح میدهم دعا کنم :
خدا خودش شفایشان دهد .

انشالله

ندا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://lore.blogsky.com

گزینه دال!!!!!!
خب چرا انقد اطلعاتت کمه ؟
الانم جای این پست میرفتی یه سرج میزدی جوابو میدادی!!!
حالا ذهنم درگیر شده خودم باید برم سرچ کنم!!!

ببخشی آخه ما صوات مواتمون خیلی کمه!
برو خبرشم به ما بده چی شد(چشمک)

حمید اقا شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 05:01 ب.ظ

همه موارد معمولا پایه های چوبی که تو صنعت توزیع و انتقال برق استفاده میشه از, چوب درخت کاج هست که توسط یه سری ابزار با روغن قطران پخته میشه برای جلوگیری از ورود موریانه ها و سالیان سال هم قابل استفاده هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد