اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شغل معرکه

امید میگفت: برادرم سربازیه خیلی افسرده و داغون شده

گفتم: چرا مگه جاش بده؟

گفت: نه جاش خوبه کارش بده!

پرسیدم چطور مگه؟

گفت: کارش توی زندان شهرک بندرعباسه هروقت اعدامی دارن اینو میارن که چهارپایه از زیر پاشون بکشه و وقتی هم اعدامیه مرد باید  جسدو بگیره و بده بالا تا طنابو از دور گردنش در بیارن!!!!

واقعا چی فکردن اونا؟

واقعنااا!؟

نظرات 23 + ارسال نظر
دبیر ریاضی سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ http://www.reyazi.com

سلام ناپیدا
احساس میکنم نباید زیر بار این مسئو لیت ها رفت
باید یه روحیه خاصی داشته باشی تا این کارا رو قبول کنی.
شایدمن دارم اشتباه می کنم آخه مارو سربازی نبردن
و بعد 17 سال معلمی معاف شدم. جو اونجارو نمیدونم چطوریه.
ولی اعدام وحشتناکه . کاش یه روزی ...
به هر حال ...
موفق باشی و خدایارو نگهدارت

دبیر عزیز سربازی جایی نیس که دست خود ادم باشه خواستن یا نخواستن کاری, جیزی وجود داره فقط اجباره!
من بیشتر به این فکر میکنم که این موضوع میتونه اون بنده خدا رو تا اخر عمرش تحت تاثیر قرار بده
برای کسی که تنها نوزده سال داره انجام اینجور کارا یه فاجعست!
فقط یه لحظه کافیه ادم خودشو جای اون فرد بزاره
ضمنا من در کل با قانون اعدام موافقم و فک میکنم که ادمای زیادی هستند که حقشون اعدامه. به عقیده من نباید اعدام بطور کلی حذف بشه

ساباط سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://sabaat2.mihanblog.com

سلام
نوشته تاثیر گزاری بود . تصورش هم برام سخته. آدم دیوونه میشه توی چنین موقعیتی!
در ضمن من میدونم جزیره قشم از خیلی کشورهای دنیا بزرگتره بدبختی اینه که من و امثال من نمی تونیم برای آبادانیش کاری بکنیم. نوشته من درباره زیباییهای قشم تمام کاری بود که می تونستم بکنم. موفق باشید

اره واقعا خیلی سخته حتی تصور کردنش

؟ سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

مسخره..

جونم؟!
با بنده بودین؟!

مجردهای رویدری سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.chak00rooydar.blogfa.com/

ممنون که بلاخره اومدی وبلاگم و نظر دادی
متوجه شدم که واقعا نمیشه متفاوت بود و برای اینکه همه تاییدت کنن و ازت تشکر کنن باید مثل خودشون بود
پس اگه خدا بخواد ما هم میشیم مثل همه تا همه تحصینمون کنن

ببخشیدا ولی حقیقتش منم مثل همه از وبت خوشم نیومد

مجردهای رویدری چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.chak00rooydar.blogfa.com/

من نیازی ندارم که جنابعالی از وبم خوشت بیاد
همه یه چیزی میگن و شما هم یکی از اونا
هر کس براساس عقلی که داره نظر میده

بردار من اکه مردم از کارتون خوششون نمیاد نه به خاطر اینه که متفاوتی بلکه دارین خیلی کار سطح بایین انجام میدین اکه قراره راجع به مجردهای رویدر بنویسی خب اونو به یه شیوه درست و هدفمند بنویس نه هرجی عکس درب داغون از دوستاتو رفقاته بکیری و بزاری توی وبت
اکه اینجوریه ننویس مجردهای رویدر بنویس دوستان من!اونوقت من نمیکم که وبت بده
میکم داری کار خودتو میکنی

ss چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام.اسطوره شمایین؟ببینم دلیل تنفر اکثر مردم رویدر ازت کدام مسئلست؟١-غرور٢-خودبینی٣-بدبینی٤-هرسه موارد.

علیک سلام
اینو باید شما بکی

انسانم ارزوست چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

نمدانم چرا اینقدر نگاهمان عوض شده است و چقدر به نیستی خو گرفته ایم.دیگر سنگینی هستی و وجود پوچ اطرافمان را احساس نمی کنیم.
کاش میشد سر در گریبان گرفت و در وراء ناخود آگاه جمعی درونمان هبوط بزرگ پس از انشقاق بشریت را تصور کرد.کاش میشد بار دیگر با آنیما و آنیموس های درونمان یکی شویم و لکاته ها وموجودات اثیری وجودمان را در آغوش بفشاریم!
پارادوکس عجیبیست.
چه جهان مقدسی در پس ندامت و در ماندگی استمنا های شبانه نهفته است!دیگر برای رفتن به ملکوت نیازی به خطابه ها نیست!
شاید تکامل ما به انتها رسیده است و دوباره داریم بوزینگی را تجربه می کنیم!
چه شغل پر افتخار و چه لحظه ی پر لذتیست رهاییدن و رها شدن از رنج و عذاب تعلق و وابستگی و چه زیباست تا اوج کشیدن بشریت و در آوردن طوق اسارت از گردنش!!
شاید برای جبران هبوط بزرگمان همگی باید چشم به راه امیدی باشیم همراه با برادرش!!!شاید....

بیخیال چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:30 ب.ظ

اگه بخوام خودمو جای اون پسر بذارم واقعا نمیدونم میتونستم تا اخر خدمتم دووم بیارم یا نه(غمگین)
تو ایران ما چی جای خودشه که این جوون بیچاره جای خودش باشه...

اره تاسف انکیزه ولی جه میشه کرد؟

اسطوره چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
چه شغل آبرومندی ! فکر کنم سرباز رو با جلاد اشتباه گرفتن . اون بیچاره هم حق اعتراض نداشته؟

اینم فکر کنم جزو همون شغلاییه که اقای رئیس جهت رفع بیکاری وعدشو داده بوده!!
اعتراض؟!
شما حالت خوبه؟

مجردهای رویدری پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://www.chak00rooydar.blogfa.com/

اگه اینجوریه پس چرا میگی که من بی عقل هستم
در ضمن همه اینها دوستان من نیستند
بعدش هم هدف ما از این به بعد معرفی موفقها و بهترینهای رویدر هستش
اگه مایلید شما رو به عنوان مغرورترین مجرد رویدر معرفی کنم؟

اولا من نکفتم که بی عقلی شما خودت برداشت کردی اینو
دوما همه اینایی که من توی وب دیدم دوستای شما بودن!!
سوما من کاری به این ندارم که از این به بعد قراره جیکار کنین من راجب اون جیزی هست و وجود داره نظر دادم و رو حرفمم هستم!
جهارما به فرض من مغرور هم باشم اما نسبت به شما کاری نکردم که غرورمو نشون بده.فکر کنم بیشتر از من شما غرور داری که حرف هیجکسو نمی بذیری

Maftoon پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

خب منطقیه!ببین بلاخره یکی باید جلاد بشه یکی باید این کارا رو انجام بده.خب معلومه کسی دوست نداره این کارا رو انجام بده.باید بعضی کارا رو خرکی انجام داد.زندگی یعنی همین.زندگی یعنی همین که این طرف تا اخر زندگیش این لکه ی سیاه رو تو ذهنش داره و کاری نمیتونه بکنه جز سرزنش بعضی ها...اما ادم باید با این مسائل کنار بیاد.شما کسیو سراق دارین این کارا رو انجام بده؟یا پیشنهاد بهتری دارین.متاسفانه اینم جز قسمتای بد زندگیه.کسی مقصر نیست

اره دیکه بی دفاع تر و تو سری خورتر از سرباز که وجود نداره بس جه بهتر که هرجی کار سخته و ناجوره بدن به اون بیجاره ها اکه هم تمام زندکیشو تحت تاثیر قرار بکیره کی اهمیت میده؟

یه دیوونه خسته(رها)! پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ق.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

خدای من!!!
تصورش هم برام سخته ...
چه حالی می شه بنده خدا...

یه حال بد...

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
مگه افتخار (!) کشیدن چهارپایه با اولیاء دم نیست؟

فعلا که افتخارش نصیب این بنده خدا شده

مصطفی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ب.ظ http://mosixart.blogfa.com/

خدا صبرش بده !

انشاالله

کیمیایامید پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ

ممنون

از جه بابت؟

mdddh پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ

اونا تنها کاری که نمیکنن همون فکر کردنه.نوشته هاتم مثل همیشه عالی ان.

ممنونم از تعریفتون
اره حق با شماست

Nabilety شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ

اینو قبول دارم که بد بخت تر از سرباز سراغ ندارن!امروز پارک دولت بندر عباس جشن روز پاک و بازیافت زباله ها بود!سربازا رو جمع کرده بودن کیسه زباله گندها دستشون داده بودن بیچاره ها افتاده بودن به جون ساحل.
تازه قرار بود عموم اشغالای سطح ساحلو جمع کنن اما به دلایل . . .جیم شدن بیشترشون.
سربازا موندن و سواحل زیبای خلیج همیشه فارس:دی

واقعا مسخرست
کاش یکم برای سرباز احترام قائل بودن من خودم بودم و میدونم که یه سرباز نه توی بادکان حرمت و احترام داره و نه توی خیابون
هرجا که بتددونن از این بدبختا سو استفاده میکنن
اوضاع بهتر که نمیشه هیج بلکه روز به روز شان سرباز بایین تر میره
واقعا تاسف باره

زهرا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://tafakkorat.blogsky.com

البته که کار خیلی سختی داره اون بیچاره .ولی من فک میکنم همه ما واقعا ممکنه جای اون کسی باشیم که صندلی را میکشه و صداشم در نمیاد ..حالا نه حتما همون صندلی اعدام بلکه هرجایی که در برابر حق سکوت میکنیم درواقع داریم حق را اعدام میکنیم....گرفتین؟؟؟؟؟؟

ترجیح میدم بز باشمو حرفاتو نفهمم
فهمیدن تاوان داره!

3s3s سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://3s3s.blogfa.com/

مملکته داریم؟

نمیدونم
داریم یا نداریم؟!

ندا چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://http:/lore.blogsky.com

الهی
چی به سر روحیه این بیچاره اوردن!!!
خدایا خودت مراقبش باش

روحیش یه جور ناجور شده حتما!!!

گل مریم پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ق.ظ

اُ خدای من خیلی بده!!!

یکمی از بد هم اونورتر!

عمران پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://omrannotes.blogfa.com

این صحنه ها رو حتی نی تونم تصور کنم چه برسه اجرا

اره مثل کابوس هایی میمونه که آدم گاهی توی خواباش می بینه!

دختر معمولی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.ordinarygirl.blogfa.com

واقعا چی فکر می کنن ؟

به کاسبی شون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد