اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

پارادوکس

کسی که اشتباهاتمونو می بینه و لبخند میزنه و تاییدمون میکنه آدم خوب و دوست داشتنیه

کسی که اشتباهاتمونو می بینه و ناراحت میشه و میگه که خودمونو اصلاح کنیم آدم بدیه. دشمن ماست.حسوده! چشم دیدن خوشیای مارو نداره !اصلا کلا با ما پدر کشتگی داره! اون آدم مزخرف مغرور هیچی نفهم!


نظرات 15 + ارسال نظر
ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ

متاسفانه انسان های زیادی وجود دارند که دلشون خیلی رحیمه اما به مرور زمان تعدادشان کاهش یافته چون وقتی عکس العمل مردم رو میبینند دلسرد میشند که این کارا رو ادامه بدن..........برای من هم خیلی اتفاق افتاده و خیلی از این قضیه توسری خوردم دیدم که هییییییییییییچ ارزشی نداره.........

جای تاسفه واقعا وقتی ماها انقد دیده تنگ شدیم!

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

پارادوکس=قلب و عکس کردن یک ترکیب

ممنونم
معنیشو میدونستم

سر ساعت 3 صبح سه بار سوت میزنم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://3s3s.blogfa.com/

به نظرم از یک سنی به بعد لازم نیس اشتباهات هم را گوشزد کنیم چون اکثرا متوجه هستیم که داریم کار اشتباهی را انجام میدهیم -
آن اقلیتی هم که نمیدانند دارند کار اشتباهی میکنند به حال خودشان بگذاریم بهتراست - از یک سنی به بعد اصلاح با تذکر و گوشزد صورت نمیپذیرد .

موضوع اینه که بعضیا درست یا غلط بودن کاراشون رو به عکس العمل دیگران می سنجن!

جاوید شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://blog.javidflasher.com

تو وضو خونه مسجدی طرف میاد جلو هفتاد نفر محکم میزنه پس گردنت میگه:"قوزک پات آب نگرفته درس بشورش"
من که نمیتونم خودمو تلقین کنم بگم"وای چه آقای مهربونی از بطلان نمازم نجاتم داد"

درسته طرز برخوردها فرق می کنه اما حرف من اینه که اکثرا اگه یه انتقاد بجا و به طرز صحیحی بشه باز میزارن به حساب حسودی و خصومت و این چیزا!

بیخیال شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ق.ظ

فکر کنم تنها دلیل کج افتاد ملت با شما هم همین باشه
ولی من در کل خوشم میاد یکی اشتباهمو بهم گوشزد کنه.
و حقیقتا از تعریف و تمجید هم بدم نمیاد
اخه بعضی وقتا تعریف و تمجید بهم روحیه میده ولی در کل تو کاری که انجام میدم معمولا نظر کسی رو نمیپرسم کار خودمو اونجور که خودم میخوام انجام میدم.بعدا که انجامش دادم دیگه موقع گوشزد کردن چیزیه و یا از اون تعریف تمجیدا کردن
ولی تا حالا یادم نمیاد به کسی که سعی در اصلاحم داشته باشه گفته باشم که ادم بدی هستی یا داری در موردم حسودی میکنی.

خب شما مستثنی هستی البته با حرفایی که میزنی در عمل خدا میدونه(چشمک)
همه از تعریف خوششون میاد به شرطی که واقعی باشه نه ریا و پاچه خواری!

ساباط شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
بد نیست که یکی اشتباهاتت رو گوشزد کنه اما این کار هم راه و روشی داره گاهی یکی طوری اشتباهاتت رو به روت میاره که می خوای بزنی با آسفالت کوچه یکیش کنی!

بله گاهی همونطوره که شما گفتی ولی بعضی مواقع هم که نیست باز ما همون کارو میکنیم!

عمران شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://omrannotes.blogfa.com

یاد بیتی از سعدی افتادم که می گه:
کو دشمن شوخ چشم نادان
تا عیبمرا به من بگوید

ممنون

ابوعاصم شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ

من همیشه از پدربزرگم(بپوم)میپرسم مگه قدیما چطور بوده که مردم انقدر باهم خوب بودند این یه حرف قدیمیه ولی خیلی کارسازه.....من میگم زمونه عوض شده ادمای قدیم میگن نه دنیا هیچ وقت عوض نمیشه این ادما هستند که عوض میشند............
عوض نشی(از لحاظ قلبی)

حرف قشنگی بود ممنون

اسطوره شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
خوب این حرف یه وقتایی درسته .ولی بعضی ها که اشتباهاتمون رو میگن (البته از نظر خودشون) حتی وقتی تو اون موقعیت قرار می گیرن، خودشون هم همون کار رو انجام میدن یعنی اعتقاد ندارن به اون چیزی که گفتن. اینجاهاست که وقتی آدم به دلیلش فکر می کنه ، واقعا به هیچ نتیجه ای نمی رسه و مجبوره بذاره به حساب یکی از این جمله هات .

اینی که گفتی هم درسته اما در کل شما کدومو آدمو بیشتر می پسندی؟!

کیمیا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://natanaeelian.blogfa.com

قشنگ بود و متاسفانه خیلی واقعی!
منم اپم بیا

ممنونم

کیوان سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://k1k.blogfa.com

ترکیب عنوان و متن مَثَل دو زاویه‌ی مکمل بود.

ممنونم

زهرا چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://tafakkorat.blogsky.com/

دقیقا!!!!!در حد المپیک سئول

دقیقا چی؟!

یک آدم معمولی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://yek-adam.blogfa.com

چرا به جای پارادوکس نمی گی حقیقت؟

اره حقیقت هم میشه گذاشت ولی فکر کنم پارادوکس بیشتر بهش میخوره

مهسا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ

بدی ما ادما همینه که دلسوزی رو به چشم حسودی نگاه میکنیم برای خودمون ما ادمامتاسفم

واقعا هم جای تاسف داره!

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ق.ظ

دقققققیقاً..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد