اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

میگن...

میگن زمین فرودگاه قدیدم قشم که مرکز شهر قرار داره 27 میلیارد تومن(270.000.000.000 ریال!) فروخته شده

میگن دو نفر شهرستانی و دو نفر بومی شریک شدن خریدن

میگن خریداراش فقط عروسک خیمه شب بازی بودن

میگن عروسک گردانش دست راست آقای رئیسه

میگن به بهونه زدن زنگ خلیج فارس بلند شد اومد قشم و مستقیم رفت سر وقت زمینه

میگن وقتی که از قشم رفت زمین فرودگاه و پیتزا پانه و سینما دریا فروخته شده بود

مردم زیاد میگن

شما نشنیده بگیرید...

سوال اول:اون چیه زیاده؟

سوال دوم: اون چیه باریکه؟

سوال سوم:اون چیه بلنده؟

جواب به ترتیب:زورشون-گردنمون-دیوار حاشا

نظرات 17 + ارسال نظر
ابوعاصم پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

اره متاسفانه من با این صحنه ها تو زندگیم زیاد مواجهم یه تهرانی همکلاسیمه تو بندر همیشه به ما جنوبیا سرکوفت میزنه.......زورشون زیاده چون همیشه حرفشون رو زدن...
گردنمون هم باریکه چون چیز خوب از گردن باریک پایین نمیره(چون دنبالش نبودیم) عامل بلندی دیواراشون هم اجر و سیمان خوبشونه.............
انشا الله وقتی امتحاناتم تموم باز هم بهتون سر میزنم
خداحافظ دوست عزیز تا یکماه دیگه(بعد از امتحان نهایی)

اینکه ما گردنمون باریکه دلیلش اینه که خودمون عادت کردیم گردن دیگرانو کلفت کنیم و حق خودمون رو دو دستی به اونا تقدیم کنیم
انشاالله موفق باشی

اسطوره پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
منم دوست دارم سوالا رو جواب بدم:
اون چیه زیاده ؟روشون
اون چیه باریکه ؟دمشون
اون چیه بلنده ؟گوششون

علیک سلام
جالب بود مرسی
از جواب من بهتر بود و یکم بی پروا تر (چشمک)

ساباط پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
توی این دو سه سالی که برادرم تو قشم زندگی میکرد و بالطبع من خیلی به قشم رفت و امد داشتم خبرهایی از این دست می شندیم که البته نمی دونستم چی باید بگم. مگه ما میتونیم به آقای رئیس! چیزی بگیم. راستی این سوال و جوابت هم خیلی باحال بود

علیک سلام
ممنونم
اما این چیزا تنها مربوط به قشم نمیشه همه جای کشورمون اینجوریه!
بعضیاش گندش در میاد خیلیاشم نه!

سر ساعت ۳ صبح سه بار سوت میزنم پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://3s3s.blogfa.com/

حالا من هی میخوام دهنم بسته باشه ....ببین نمیذاری

اگه خیلی ترسناک نیس حرفتو بزن داداش!

مصطفی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ http://mosixart.blogfa.com/

چه حقیقت تلخیه این میگن ها !

درسته تلخه برای ما و شیرینه برای خودشون

Nabilety جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

همه حرفا رو نباید زد.همیشه نباید دهنا باز شه عوارض رو در نظر بگیر

برای رسیدن به حقیقت جسارت لازمه دوست من!
انتقاد جرم نیست!

دختر معمولی جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ب.ظ

که این طور !

بععله...

Nabilety شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

چرا به این میگی جسارت؟این یعنی حماقت

خیالت راحت کاری نمی کنم که از جسارت رد کنه و به حماقت برسه!

پترات نویس رویدر شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ق.ظ http://patarat.blogfa.com

خب این یعنی چی حالا؟!!

بیخیال شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ق.ظ

اینا قسمتی از حقایقه که واسه من و شما رو شده و میگن.
خدا به دادمون برسه که معلوم نیست پشت پرده چی داره میگذره و ملت ازش بدم نمیزنن.

اره معلوم نیس چه خبراییه اون پشت!

کیوان شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ

سوال سوم و جوابش را دوست داشتم.

ممنونم
قابل شمارو نداره!(چشمک)

یک آدم معمولی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://yek-adam.blogfa.com

ای آقا! شما هم به چه چیزهای جزئی و کوچکی گیر داده اید ها!
اینها در برابر غارتهای میلیارد دلاری این آمریکای جنایتکار که چیزی نیست!!!!

متوجه نشدم آمریکایی که کجارو غارت کرده؟!کشور مارو؟
خودی بخوره خیلی بهتر از اینه غریبه بیاد بخوره!
بزار بخوره نوش جونش!!

صفای رویدر یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ

سلام خسته نباشی دلاور

راستی هدفت از این سوال چیه تو که میدونی کین ؟و به چه کسانی میگن اساتید اجرایی و چه نقشی دارن

منظور من فرماندار محترم بود
مسئولین ساخت وساز
مسئول راه
تامین اجتماعی
کلانتری و.......
که در این مشکلات نقش دارند

تنها تو یی این قدر حساسی سعی نمیکنم کتابی بنویسم تا حدی که مردم اطلاع داشته باشند.
مهم هم نیست من یکبار اصلاح کردم دو بار
قرار نیست هر روز مشکلاتو بگی
من اینجوری مینویسم تو سعی کن مثل ما نباشی
ممنونم عزیز بازم سر بزن نه با.....
در پناه حق

منظورت از حساسیت من چیه؟!
یعنی شما میگی حساس نباشم؟!

مجردهای رویدری دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:42 ب.ظ http://www.mojaradha20.mihanblog.com

جالبه که اینجا همه میگن دوتا رمچاهی این زمینا رو خریدن.چون زورشون زیاده نباید گردنت رو باریک کنی.

حرف زیاده ولی حقیقت کدومه خدا میدونه!

آرتین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

حق با یک آدم میعمولیه:
ای آقا! شما هم به چه چیزهای جزئی و کوچکی گیر داده اید ها!
اینها در برابر غارتهای میلیارد دلاری این آمریکای جنایتکار که چیزی نیست!!!!
البته آمریکا رو باید حذف کرد و گذاشت.....
کاشکی که فقط به همین چیزا قانع بودن.....
حیف اینجا جای حرف زدن نیست....

اره حیف که هیچ جا جای حرف زدن نیست!

شنگین کلک یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ http://shang.blogsky.com

خوب شد خودتون جواب را دادید والا
همه که اطلاعات خیممه شب بازی ندارند
فکر های بد میکردند

ای بابا شما هم ذهنتون چقد منحرف تشریف داره ها(چشمک)

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

آقا ما ک شمالیم از این جور چیزا خبر نداریم..
خوبه ک شماها اطلاع رسانی میکنین..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد