اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

آزمون استخدامی

شرکت فولاد هرمزگان میخواد 289 نفر نیرو جذب کنه

البته بصورت قراردادی!

متقاضیان باید در وهله اول 15000 تومن پول به حساب بریزن

با احتساب اینکه اگر 20000 نفر در آزمون شرکت کنن ،شرکت عزیز فولاد 300میلیون تومن خالص کاسب شده!

شش ماه نشده دوباره یه عده از نیروی قراردادیشو رو اخراج میکنه

و دوباره آزمون و دوباره سود خالص!

واین چرخه ادامه داره...

البته تازگی خیلی شرکت ها به همین صرافت افتادن

فکر خوبیه ها

دمشون گرم!

پ.ن1:چه میکنه این فولاد!(با صدای عادل)

پ.ن2:بیا بریم یه شرکت ثبت کنیم، آزمون استخدامی راه بندازیم!سودشم 50-50

نظرات 12 + ارسال نظر
ساباط دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
آقا بنده این پ ن ۲ رو اساسی پایه ام. خوب جواب میده ۵۰-۵۰ هم عالیه.

علیک سلام
خوبه پس دنگتو کنار بزار شروع کنیم. خرجش یه ثبت شرکته با یه آگهی و چندتا برگه زپرتی آزمون!

مجردهای رویدری دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://www.mojaradha20.mihanblog.com

شرکت خوبه
من هم پایه ام.
حالا چقدر دنگم میشه؟

بستگی داره چند نفر بخوان شریک شن!
فعلا که منو شما و ساباط هستیم

بیخیال دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

اینم یه چشمه از دزدی هی ملته
ما که همه جورشو دیدیم اینم روش.

حرص نخور خواهر من آش کشک خالست همین که هست!(چشمک)

یه داوطلب سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ق.ظ http://asheghe50toomani.blogfa.com

من پیشنهاد می کنم یه کار جدید پیدا کنید! این نوع کسب و کار خیلی تابلو شده!

کاری به تابلو بودنش نداریم که! مهم اینه جواب بده که میده!

من و کیبوردم سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام ، من یه فکر دیگه دارم ! بعد از این که سوالای آزمون استخدامی رو طرح کردیم ، میریم این سوالا رو میفروشیم 1 ملیون تومن ! با این حساب اگه این سوالا رو به هزار نفر از این بیست هزار نفر بفروشیم یک ملیارد تومن خالص کاسب میشیم !
(تا اینجا میشه 1 ملیارد و 300 ملیون)
بعد میایم این 1000 نفری که بهشون سوال فروختیم رو به جرم
تخلف و تغلب دستگیر میکنیم و هر کدوم رو 10 ملیون جریمه میکنیم !
بعدشم که خودت میدونی ! آزمون رو باطل اعلام میکنیم و یه آزمون مجدد و دوباره هر نفر باید 15000 تومن بریزه به حساب
(شد 11 ملیارد و 600 ملیون)
راستی اسمشم انتخاب کردم اگه موافق باشی:
[شرکت ذوب نخود سیاه هرمز نخود]
با مدیریت مهندس اسطوره و دوستان

ای بابا نابغه ای ها!
میگم قبلا دس به چه کلاهبرداری هایی زدی؟!خودمونیما!(چشمک)
یادم باشه به غیر حق السهم یه پاداش خوب هم برات در نظر بگیرم!

یک آدم معمولی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ http://yek-adam.blogfa.com

من میگم بیاین بریم چین یه شرکت بزنیم، بیایم توو ایران قرارداد ببندیم!

اونم میشه ولی میذاریم برا آینده فعلا از همین کلاهبرداری های ساده شروع میکنیم تا بعد ببینیم به کجاها میرسیم(چشمک)

ناطق پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.ababile.blogfa.com

سلام
چه فکرایی دارن ها . . .
نوش جونشون !!!!

علیک سلام
تازه نمی دونی چه نقشه هایی ما داریم!!!
نوش جونمون میشه!

شنگین کلک جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ق.ظ http://shang.blogsky.com

اگه برای ثبت شرکت سرمایه گذار لازم داشتید
میتونید روی من هم حساب کنید

ممنونم ولی سرمایه گذار که نمی خواد که با همین بچه ها پولامون روی هم بریزیم جور میشه!

navak جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ق.ظ

salam !kheyli vaghte khaterate sarbazito tarif nakardi..! mese inke tam0om shodan!!! Kash ye bar dige mirafti.

علیک سلام
اتفاقا خاطرات زیادی مونده ولی نمیخوام خیلی وبمو مربوط به سربازیم کنم
حالا انشالا به زودی یه چنتاییو شاید تعریف کردم
اما هیچوقت نگو کاش باز میرفتی که حسابی حرصم میگیره!

navak جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ق.ظ

salam! dige az khaterate sarbazit neminevisi !mese inke tam0om shodan! behtare ye dafe dige beri..!

مگه خیلی علاقه داری که دوبار دوبار میفرستی؟(چشمک)

سر ساعت 3 صبح سه بار سوت میزنم جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ب.ظ

اعصاب ما خورد هست به وبلاگ شما هم که سر میزنیم خوردتر میشود ....اوضاع گل و بلبل مملکت ما رو باش....

برادر من انقد اعصاب خوردی نداره که دور همیم خوش میگذره یه چیزی من میخورم یه چیزی شما یه چیزی هم بقیه!

[ بدون نام ] جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ


کمکم کن!

برا چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد