اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

در مغازه

چنتا دختر بچه 5- 6 ساله از پشت شیشه داشتن نگاه میکردن

بعد یکی اومد جلو و گفت این چراغ چنده؟

گفتم 30 هزار تومن

گفت باشه به مامانم میگم بیاد برام بخره

دوستاش خندیدن

گفتن این اصلا پول نداره

آخه باباش مامانشو طلاق داده!

نظرات 24 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:59 ب.ظ

آخی .... دلم گرفت....
بجه ی کوچیک غرورش جریحه دار شد

بنظر من خیلی وقته که جریحه دار شده

md چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ

اخی
خب بهش میدادی یه زکاتی بود.

مطلب اینه چراغ دادن یا ندادن من اصل موضوع رو عوض نمیکنه

مریم چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

ضمن احترام
به نظر شما نوشتتون توهین به مادران و زنان نیست؟

از وقتی متاهل شدم مگه جرات میکنم به زنا و مادرا اهانت بکنم
ولی جدا از شوخی اصلا ربطی به اهانت شدن نداره این یه اتفاقی بوده که رخ داده و منم دارم تعریف میکنم همین

ساناز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

عماد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

آره یادمه باهم بودیم واقعا جای تاسف داره.

اره توام بودی حالا یادم اومد...

اهـ-ـــ-ـریمن کوچولو پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.ahriman0007.blogfa.com

اخی
بمیرم براش

اهریمن مگه دلش برا این چیزا میسوزه؟

anna پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ق.ظ http://ananame.blogfa.com

salam
in rooza chizi ke ziad shode talaghe...khianate... halam dare beham mikhore az in rooza...ishala akhare donya ya harchi ke gharare etefagh biofte har chi saritar etefagh biofte....

علیک سلام
معلومه توپت خیلی از این دنیا پره ها
ایشالا هرچه سریعتر اتفاقای خوب بیوفته

پگاه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ق.ظ

واقعا وقتی ادم فکرشو میکنه فقط تاسف میخوره دختربچه تو ذهنش با مامان بابای ساختگی زندگی میکنه.

اره خیلی دردناکه

پگاه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

انا جون این چه دعاییه که میکنی درسته اوضاع اصلا بر وفق مراد نیست ولی باز ادم میتونه به امید روزای بهتر زندگی کنه.

دقیقا

ashk شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:50 ق.ظ http://ashkruydar.blogfa.com/

یعنی تقصیر چیه؟!
مامان باباش؟؟؟
نه فکر نکنم

مطمئنا تقصیر بجهه نیس

marina شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام .واقعا خیلی ناراحت کنندست .احساس می کنم
این روزا همه آدما دچار فقرند فقر ایمان . فقر محبت .فقر
مالی و......................... واین بچه تازه اول راهشه
سخته ولی هر کی حسرت نداشتنو چشیده می دونه
من چی میگم

ایشالا یه روز خوب میاد...
کاری جز صبر نمیشه کرد البته برای ماها که بخاری ازمون بلند نمیشه!

داور رویدر دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:03 ب.ظ

من که میگم همه ی این اتفاقا جزئی لز سرنوشت ماست و چیزائیه که خودمون خواستیم و جذبش کردیم.حالا اگه انرژی و افکار مثبت از خودمون ساطع کنیم همش اتفاقای مثبتی که خواستیم برامون میفته.حالا میتونین امتحان کنین

حتما همینطوره که میگی
اما قانون جذب یه چیزیه و ندونم کاری آدمی یه چیز دیگه

Armin دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://30tlines.mihanblog.com/

کاش همین بود رفیق

اره کاش...

ساباط سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://sabaat2.mihanblog.com

سلام
حتی نمی تونم تصور بکنم اون کوچولو چه لحظه ی دردناکی رو تحمل کرده. کوچولوهای بیچاره ! بیشترین لطمه رو از طلاق همین بچه ها می بینن

و این خیلی دردناکه

همسایه ی بغلیتون چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ق.ظ

این روزها سقفهای مشترک زیاده اما زندگی مشترکی زیراین سقفها نیست
پسربچه ای گفت چسب زخم نمیخواهید 5تا 100تومان گفتم تمام چسب زخم هایت را که هم بخرم نه زخم های من خوب میشود نه زخم های تو

شماهم نبایددلت بسوزه شایدطلاق والدینش بی دلیل نبوده و بهتره که جداشدن پس موقع نوشتن دقت کن زندگی مردم نه به من نه به شما ربطی داره

منم دلم نسوخت تو فکر رفتمو و یکم عصبانی شدم

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ق.ظ

پاهایم راکه درون آب میزنم ماهی ها جمع میشوند......شایدآنهاهم فهمیده اند....عمری طعمه روزگاربوده ام
اگه میشه مطالب بهتری بنویسید

سعی میکنم

پگاه یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ق.ظ

مبارک مبارک عید شما مبارک عید همه مبارک ایشالا همه تلخی های زندگیمونو به باد بسپریم و دیگه هیچوقت برش نگردونه هی هی هی هی حالا از فردا میتونیم بخور بخور رو دوباره شروع کنیم به نوشی سلام برسون بگو پگاه گفت عیدت مبارک.

ممنونم
اونوقت پگاه کیه؟

رویدر ما سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://ruydarma.blogfa.com/

عید فطر مبارک. با عکس های روز عید و فوتبال و فوتسال جام رمضان همچنین جشن اختتامیه رمضان در خدمت شما هستیم

پگاه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 ق.ظ

یه چیزی بگم؟ احساس میکنم دیر اپ میشی نمیدونم شاید سوژه نداری یا که دستت به نوشتن نمیره یا اینکه با ما قهری؟.....


هیچکدوم
فقط درگیر یه سری کارا بودم که یه ماه تموم دستم به اینترنت نرسید!

ashk سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ http://ashkruydar.blogfa.com/

عیدتون مبارک

عید گذشته شما هم مبارک دوست غزیز

|یــکــ آدمــ مــعــمــولیـــ| سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ http://https://www.facebook.com/yekadamma

حقیقتش گریه ام گرفت

دنیا همینه داداش!

دخترکنکوری جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

یه جا گفته بودی: انسان موجود متغیریه ویژگی اصلی متغیرها اینه که تغییر کنن پس همیشه باید منتظر تغییر متغیرها بود*... خیلی جمله رو دوسش دارم این جمله باعث میشه به بعضی ها فرصت دوباره زندگی کردنو بدیم. مرسی ازت

اره یادمه کدوم مطلبو میگی
خوشحالم که خوب بهش فکر کردی

انیتا دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ

اه بی مزه اپ کن دیگه.

خب دست خودم نبود که

ana پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://www.ananame.blologfa.com

;kooshi dadashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد