اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

به یاد جمال کمالی

نشسته بودیم

داشتیم درد و دل میکردیم

از آرزوهاش میگفت

چقد برنامه داشت

چقد ارزو

اما مرد

چن سال پیش مرد

تو اوج جوونی

تصادف کرد

دیگه نیست!

نه خودش نه اروزهاش

یک جوون 21 ساله...

اجل اومد سراغش

بدون هماهنگی

میتونست سراغ من بیاد

یا حتی تو...

نظرات 9 + ارسال نظر
ساباط دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
آره می تونست سراغ من بیاد سراغ تو یا هر کس دیگه ای! وقتی بری رفتی اما وقتی موندی خیلی سخته که هر روز حسرت بخوری

برای من حسرت نیست بیشتر به این فکرم که چطور میشه یکی وسط زندگی دقیقا وسط برنامه ها و ارزوهاش عمرش تموم شه پس عدل خدا چی میشه فلسفه و حکمتش چیه؟
کاری که تموم نشده هنوز چطور انتظار جواب پس دادنشو داشت؟

مهشید دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ

از نفس مردن نمیترسم
راستش ترسم از کله پا شدن تو قبره ازون سرازیریه که معلوم نیست چی سرم میاد وحشت دارم خیلی ترسناکه خیلی ........

حدا رحمتش کنه....و بهش کمک کنه اونور داستان خیلی سخته

اونور ماجرا خیلی ترسناک تر از مردنه شاید مرگ به خودی خود ترسناک نباشه ابهاماتی که پشت مرگه ترسناکه

اهـ-ـــ-ـریمن کوچولو دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.ahriman0007.blogfa.com

slm
upet khili khob bod
mese hamishe

ممنون

جوان دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ

اینجوری که تو نوشتی انگار طرف بدبخت شد رفت دیگه خدا خودش بهتر میدونه شاید اونجا واسش بهتره و انشالله که هست . . . نوشتنت جالب نبود

عزیز دلم چرا شما موضوع رو نمیگیری؟
من کجا منظورم بدبخت شدن بود یا اینکه اون دنیاراش ب بهتره یا بدتر
من میگم این چچوریه که یه ادم با این همه ارزو و برنامه یهو بی خبر اجل میاد سراغش
ادمی 20 سال زندگی میکنه تلاش میکنه بعد دقیقا موقعی که میاد ثمره تلاششو ببینه میمیره

ashk سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.ashkruydar.blogfa.com

خدا رحمتش کنه...

آدم حتی از یک ثانیه بعد خودش بی خبره!

همینطوره دوست من

همشهری چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://ruydar-danesh.blogfa.com

واقعا
کاش ما هم قبل از حرفامون و اعمالمون به این چیزا فکر میکردیم

؟؟؟؟؟ چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:32 ب.ظ

کی گفته خدا عادله؟ خدا صفت عدل نداره! اگه اوصاف خدا را بدونی بد نیستا!!!!!!!!! . اگه خدا عادل بود یکی را ثروتمند و یکی را فقیر به وجود نمی اورد. خدا خودش تو قران می گه به هر کی دوست دارم می دم و به هر کی دوست ندارم نمی دم و یا هر کی را دوست دارم می بخشم و هر کی را دوست ندارم نمی بخشم . پس خدا عادل نیست . دعا کنیم مشمول رحمتش بشیم

اما در مورد اجل : هر کس وقتی چهار ماه میشه تو شکم مادرش فرشته درونش روح می دمه و مدت عمرش رزق و روزیش خوشبخت یا بدبختیش و ..... را می نویسه . حالا هر وقت مدت عمر ادم سر برسه هر کجا که باشی و با هر ارزویی فرشته مرگ به سراغت می یاد.

ترسناک بودن مرگ: اگه ادم حب بهشت هم نشینی با صالحین و آگاهی از بهشت داشته باشه مرگ لذت بخش ترین اتفاق زندگیشه . و شب و روز ارزوی بهشت می کنه و زندگیش بر اساس همین هدف برنامه ریزی می کنه . و بالاتر از این حرفا اگه ما حب ملاقات با خدا را داشتیم مرگ شیرین می شد واسه رسیدن به وصال حق. خدا نصیب همه ی ما ها کنه

ازیتا2012 جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.6275110.belogfa.com

اون پسر جوون و خوبی بود





Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:14 ب.ظ

[آیکون نفس عمیق.. خیلی عمیق]
گفتی ۲۱ سالش بود یاد پسر عمه م افتادم..
اونم تو ۲۱ سالگی فوت شد.. :(

خدا همه رفتگانو رحمت کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد