اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

هیچ محدودیتی نیست

توی بندر خمیر دوتا کر و لال هستن که دیش نصب میکنن

کارشونم خیلی خوب بلدن

چند روز پیش(اگه به کسی نمیگین)اوردم دیش خونه رو نصب کنن

سواد خوندنو نوشتن دارن

و برای ارتباط برقرار کردن باهاشون حتما باید کاغذ و قلم یا گوشی موبایل همرات باشه

یکیشون ازدواج کرده بود و دوتا بچه داشت

اونی یکی هم میگفت نامزد دارم

بلاخره هرکسی با هرشرایطی باید پول در بیاره

زندگی خرج داره مگه نه؟!


پ.ن: یکیشون داشت مجله "دانستنیها" ی منو ورق میزد و میخوند تا رسید به صفحه ای که راجع به فرا زمینی ها نوشته شده بود بعد نشون دوستش داد و با ایما و اشاره شروع کردن به بحث کردن.انگار اون یکی اعتقادی به وجود فضایی ها نداشت و این میخواست قانعش کنه .خلاصه دنیایی دارن برا خودشون ...که برای من خیلی جالب بود

نظرات 8 + ارسال نظر
md یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ب.ظ

امین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ

این روزها همه جا صحبت از اقتصاده استاد ما میاد سر کلاس دلش از وضعیت اقتصادی پره و با ما درد و دل میکنه
دیگه هر کسی به طریقی

منم هر روز باید برا مشتری ها توضیح بدم که این وضیعیت اقتصادی که هست داره به ماهم صدمه میزنه و شاید بیشتر!

marina دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

چه گویم که نا گفتنم بهترست

زری* دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://mydaysofveto.persianblog.ir/

من یه بار یه زن و شوهر این مدلی رو دیدم باورتون نمیشه هز از دلم رفت...داشتن سر خریدن یه مانتو و مدلش و اینا با هم اختلاط میکردن..بنظرم اومد بهترین اتفاق زندگیشون بوده که هر دو عین هم بودن!بچه شون ولی صحبت میکرد!

اونا مطمئنا دنیا رو از دید ما نمیبینن.توی یه دنیای پاکتر و سالمتر زندگی میکنن. از رنگ و ریا ورن خلاصه همینی هستن که ادم میبینه

سالار سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام.واقعا دمت گرم خیلی وقته مطالبی که مینویسی رو میخونم و واسم تقریبا شدن مثل سنگ صبورولی زورم میومد نظر بدم!!!!!!!!!!(ایرانی هستیم دیگه جای تعجب نداره).حتی به دوستایم هم میگنم که به وبلاگت سر بزنن و مطالب رو بخونن .حلا چندتا اتفاق جالب از دانشگاه واطراف واست دارم تا سر فرصت بنویسم. موفق باشی در ژناه حق

ممنونم شما لطف داری جناب سالار!

رفیقت چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:23 ب.ظ

یکی رو میشناسم 2تا زن کر و لال داره خودشم مشکل بینایی داره .یه چشمش کوره.جالبه برام بدونم چرا 2تا زن گرفته کرولال ؟!!حتما چیز خاصی توشون دیده...
جالب هم اینجاست اینا هم مال بندر خمیرن و رویدر میشینن
راستی دختر خوشگل کرولال سراغ نداری ؟

جدی راست میگی؟
جالبه
سکوت خصوصیت خیلی خوبیه برا زنا

نوید چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:47 ب.ظ

i like it!

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

چرا تعجب کردی؟؟
خو اونا هم مثه مان دیگه..
فقط یه چیزایی ک ما داریم اونا ازش محرومن ..
عوضش خیلی درکهایی ک اونا دارن ما ازشون محرومیم..
مگه نه؟؟

اره دقیقا همینطوره
منکه به عینه دیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد