اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

شغل انبیاء

میگم: معلمتون کیه؟

میگه: همونی که دیش و رسیور میفروشه و ماهواره تنظیم میکنه

نظرات 11 + ارسال نظر
من چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

زندگی خرج داره دیگه

ساباط پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
از دو زاویه میشه به این موضوع نگاه کرد به هر جال با خرج های این دوره زمونه این هم یه شغلیه اما از طرف دیگه به قول شما باید وجهه معلمی خودش رو هم حفظ کنه.

شما فکر کن از یه بچه بپرسی معلمت کیه در جوابت بگه همونی که دیش نصب میکنه چه حسی بهت دست میده؟ خجالت اور نیست بنظرت؟

جاوید پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

خودت میگفتی آدم تا ریسک نکنه پیشرفت نمیکنه
سخت میگیری!let it go

اره اینم باید بهت گفته بودم لابد که ادم باید فرق بین ریسک و حماقت رو بدونه!

معلم جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ

اسطوره جان دوکلمه را صحیح بنویسید رسیور و وجهه.
بعدش توهین به شخص یا گروه خاص برازنده یک جوان مسلمان نیست
معلم ها هم بنده خدایند از همه جور معلم داریم
نصب رسیور در اسلام حرام و حتی مکروه هم نیست.
ضمنا
مهشید خانم من معلم هستم وضعیت مالی خوبی دارم و اصلا سگ دو نمیزنم.

با آرزوی خوشبختی برای اسطوره و مهشید و معلم زحمتکش

اولی رو تصحیح کردم دومی رو نه
شرع رو ول کن طبق قانون ایران نصب یا فروش تجهیزات ماهواره جرمه و کی داره کار خلاف میکنه ؟معلم!
خوشحالم که در وضعیت مالی خوبی هستی ایشالا همه معلما اینطور باشن

علی شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

نقد کردن این که معلم به روزی برسه که مجبور باشه شغل دوم داشته باشه درسته ولی اینکه به نوع شغلش گیر بدی نه !
زیاد داریم معلم هایی که راننده تاکسی ، لوله کشی ، برق کشی و این کارا میکنن . حالا یکی هم ماهواره نصب میکنه چه عیبی داره !

خمیری شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:16 ب.ظ

توی بندر خمیر دوتا کر و لال هستن که دیش نصب میکنن

کارشونم خیلی خوب بلدن

چند روز پیش(اگه به کسی نمیگین)اوردم دیش خونه رو نصب کنن

سواد خوندنو نوشتن دارن

و برای ارتباط برقرار کردن باهاشون حتما باید کاغذ و قلم یا گوشی موبایل همرات باشه

یکیشون ازدواج کرده بود و دوتا بچه داشت

اونی یکی هم میگفت نامزد دارم

بلاخره هرکسی با هرشرایطی باید پول در بیاره

زندگی خرج داره مگه نه؟!

اینجا نگاه کردن ماهواره هم جرمه پس خودت هم مجرمی
پس گیر نده لطفن

اره ولی ستخدام دولت نیستم!
تازه اونم فرهنگی!
ضمنا بین ما دو مجرم جرم کدوم بیشتره!؟فروشنده یا مصرف کننده؟
بعدم باید یه سری باید و نباید ها باشه دیگه. یه معلم به هزار دلیل مشخص و مبرهن نمیتونه از این کارا بکنه.
هر کسی میتونه دیش بفروشه و نصب کنه مشکل من اصلا این نیست ولی برای بعضیا یه سری باید و نباید هاست مگه نه؟!
فکر کن چقد زشته دانش اموزش بگه بابام گفته بیا دیشمونو نصب کن!
چرا درک نمی کنین چرا نمی فهمین چی میگم؟!
خیلی تابلوئه این موضوع انقد جبهه گیری نداره که

ساباط یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
نه به نظرم خجالت آور نیست درد آوره

جعفری دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلام
این مطلب شاید یه جورایی کراهت داشته باشه و بالکل در ریشه فرهنگ معلمی که ارزش های آن دستخوش تغییر شده منافات داشته باشه اما دوست عزیز در شهری زندگی میکنیم که همه همدیگرو میشناسند انتقاد خوبه اما این انتقادی که شما کردی ناخود آگاه اذهان عمومی به سمت افرادی خاص میره و از این بابت کار شما هم کراهت داره چون افراد خاصی دارن این کار را میکنن و ممکن ه انگشت نما بشن و از این بابت باید از خدا ترسید
امیدواریم انتقادها را برای رضای خدا و اصلاح جامعه و از سر دلسوزی بگیم
به عبارت دیگر عیب نما باشیم نه عیب جو
موفق باشین

سلام
دوست گرامی اگه من میدونم شماهم میدونی بقیه هم میدونن
از جانب من هیچ اشاره ای نشده ممکنه اون کی باشه پس حرمتی شکسته نشده اینجا
ثالثا میخوای همه مقابلش سکوت کنیم مثل همه کارای اشتباهی که میشه و به روی خودمون نیاریم و این اشتباها تا همیشه ادامه داشته باشه؟

جعفری چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

ببخشید من مه که نگفتم شما اسم کسی رو بردین گفتم اذهان عمومی به طرف افرادی خاص میره
بحث گفتن و نگفتن نیست بحث اینه که جامعه خود این افراد را به چنین وضعیتی سوق داده و زوم کردن رو این موضوع هم کاری از پیش نمیبره ولی در کل چرا کار ناپسندیه برا یک معلم اما سکوت بهتره چون خود اون معلم هم از روی نیاز این کار رو میکنه وگرنه اون هم نمی خواد وجهش بد بشه

محبوبه شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

خب ماهواره هم ابزار گسترش آگاهیه دیگه

اره بد نمی گیا

afshin سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

inke chizi nist to shahr ma yeki az bacheha medal tala jahani dare ta saat 1 bad az nesf shab felafel mifrooshe

جدی با مدال طلای جهانی فلافل میفروشه؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد