اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

بیا بریم تماشا

بنظرتون دیدن صحنه جون دادن یه آدم چقدر جذابه؟

یعنی اونقدر جذاب هست که 10هزار نفر آدم قبل از اینکه آفتاب بزنه بلند شن برن توی سرما بشینن تا یکیو بیارن اعدام کنن؟

حتما همینطوره وگرنه اینهمه ادم نمی اومدن؟میومدن؟!

باید خیلی تماشایی باشه فکرشو بکن طرف حلق آویزه داره جون می کنه دست و پا میزنه تقلا میکنه آخر سر ناامیدانه میمیره

خداییش جالب نیست؟


این اتفاق همین امروز صبح افتاده...

اصل خبر

نظرات 12 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

اره خیر سرشون مثلا گذاشتن تا مایه عبرت بشه ولی آمار ها رو چک نمی کنن که ببینن ایا اقعا این روش تاثیر گذار بوده یا نه؟ایا امار بزهکاریو قتل و جنایت روز به روز بیشتر نمی شه؟

همه اینا به کنار
من تعجبم از اون ادماییه که میرن تماشا!!!

مهشید چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 ب.ظ

خب لابد تماشاییه دیگه

ز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

این تو بودی واقعا؟؟؟

چطور مگه؟

سام جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

حتما دلش دارن من که طاقت ندارم گاهی اوقات برا فیلم گریم در میاد چون فیلم نامه ها از واقعیت میاد

ادم اگه دلشو داشته باشه شعورشو چیکار کنه؟!

سنجاقک جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://sanjaaghak.persianblog.ir/

نمیدونم شاید منم سنگ دل شده باشم
دیدنش برام چندش اوره ولی خیلی خوشحال میشم این ادمای عوضی رو بیشتر و بیشتر نایود کنند!

منم میدونم بعضیا حقشون اعدامه و باید اعدام بشن اما چرا اینجوری؟اصلا چرا ملت میرن تماشا؟اگه لینک اصل خبرو بری میبینی یه بچه هم رو دیوار نشسته داره نگاه میکنه!

بیست جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

با سلام
شما به شرکت در نظر سنجی وبلاگ رویدر دانش دعوت شده اید
با تشکر

ساباط شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
یعنی اینچنین مردمانی هستیم ما. نگرانم نگران یه ملت. ملتی که دارم بینشون زندگی می کنم یه ملت اینجوری که میرن تماشای اعدام. غربی ها رو مسخره می کنیم که میرن تماشای گاوبازی و به نظرمون یه چیزیشون میشه که میرن اون صحنه ها رو ببینن اما خودمون...
به نظرتون دقیقا یعنی دقیقا! مردم تو تماشای این صحنه ی اعدام دنبال چی می گردن؟ باور می کنی خیلی نگرانم؟

نگران نباش اینا همش عادیه
از همیشه بوده
یه چند قرنی وقت لازم داره تا درست بشه

همشهری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

واقعا درد ناکه.البته می تونیم جای نزدیکتر بریم و تو بندر عباسو هم بگیم.چن وقت پیش داشتم از یه جایی رد میشدم به عینه شاهد بودم که چند جوانو وسط ملا عام با جرثقیل دار زدن و ملت هم همه تماشا اونم کله سحر. .یچاره اون صحنه ایی که داشت دست و پا میزد رو هیچوقت فراموش نمی کنم. نمی دونم اینا بعد از دیدن این صحنه ها چیزی هم از گلشون پایین میره؟؟؟

برای اونا مث اینه که رفتن سینما فیلم سه بعدی دیدن تازه فکر کنم اشتهاشون بازترم میشه

afshin سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

inghad didaniha ro kam kardan ke mardom hazeran az khabo kareshon bezanan bera n edam ye ham no ro nega konan

شاید اینطوری باشه ولی برای من این اصلا دلیل قانع کننده ای نیست

پگاه شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

میدونی چیه؟واسه خاطر اینه که ملت ایران مردمی هستن که غم و ناراحتی رو دوس دارن به دیدن صحنه های خشن عادت کردن مثلا اگه فیلم زیر تیغ رو دیده باشی خودت متوجه میشی من چی میگم یا اصلا چرا راه دور بریم همین فیلم ستایش که پخش میشد با تمام ناراحتی و گرفتاری هایی که نشون میداد مردم از یه فیلم طنز هم بیشتر جذبش شده بودن نمیدونم ریشه اش به کجا بر میگرده ولی مردم ما دیدن صحنه های غم انگیزو از هر چیزی بیشتر دوس دارن یجورایی با خونشون عجین شده اگه منم بگم نمیخوام نیگا کنم و دوس ندارم بهم برچسب بی احساسی رو میذنن.همیشه شاد باشی

اره شاید اینطور باشه ولی من فکر میکنم بیشتر به فرهنگمون برمیگرده اینکه خشونت توی ذاتمونه!

بیخیال چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

امروز 6 آذر ماه 92 مقابل پارک دباغیان 3 نفر رو اعدام کردن و ما چون سرویسمون مجبور بود از اون سمت رد بشه شاهد شلوغی اون جمعیت بودیم(البته شاهد اون واقعه نبودیم خدا رو شکر).هیچی اونقد نظرمو جلب نکرد که یه زن بچه ی خرسالشو بغل کرده بود و تو اون جمعیت ناظر اون منظره بود.
در حالی که من از دیشب خبر این اعدامی رو میدونستم .شب خوابم نبرد و یه بارم با وحشت از خواب پریدم.و صبح با دیدن اون جمعیت و دلیلش تمام تنم داشت میلرزید از وحشت.
خدایا به مردمان من این اندیشه رو بده که فقط تو (خدا)حق گرفتن جون یه انسان رو داری.

بعضی آدما متاسفانه کاه هم تو کله شون نیست چه برسه به مغز
کی این طرز فکر و فرهنگ اصلاح میشه خدا میدونه

مهمان سرزمین شما سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:13 ق.ظ

تنها باید جنسی از سنگ در ذات ادم باشد تا برای دیدن چنین تصویری،ایستاده باشد،جان کندن هیچ موجودی غیر از سوهان روح و نگاه شدن،هیچ عبرت دیگری ندارد،تنها و تنها سنگ تر و سخت تر میشویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد