اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

پل اتصال

توی تاریکی شب رفتم قبرستان.تنها بین قبرها قدم زدم.برخلاف تصورم اصلا ترسناک نبود. به قبرها نگاه کردم. چقدر آروم، چقدر بی صدا، همه کنار هم خوابیده بودن.هیچکدوم حسودی نمیکردن.هیچکدوم به هم دروغ نمیگفتن.هیچکدوم غیبت نمیکردن هیچکدومشون باهم دشمنی نداشتن...

عجیبه فقط ما زنده ها هستیم که توی جای خودمون تنگیم. کینه و نفرت داریم.حرص میخوریم با همه لج میکنیم غم میخوریم.هیچوقت به خودمون نمیگیم اخرش که چی؟!

مرگ عزیزان یه یاددآوریه.یه تلنگره، که دوباره یادمون بیاره چیزی رو که ماها هی فراموش میکنیم. اینکه خوب زندگی کنیم.بفهمیم زندگی فقط امروز رو فردا کردن نیست.زندگی فقط لحظه هاییه که می خندیم که عشق می ورزیم که شادیم.بقیش فقط گذران عمره

این تلنگرهای سخت میان که ما دوباره به معنیش پی ببریم امیدوارم این  تلنگر ها بیهوده نبوده باشن!


درگذشت عمو خرم رو به بابا احمدم و میلاد جان و بچه های گلش و خانواده داغدارش تسلیت میگم

همچین فوت عماد براندیش عزیز که به همون اندازه قلبمو لرزوند رو به خانواده محترمش تسلیت میگم

و فوت خواهر صبورمان فاطمه جعفری رو به دوست عزیزم جاوید و خانواده صبورش تسلیت میگم


پ.ن:میگن آدما دوبار میمیرن یکبار وقتی که آخرین نفس از بدن خارج میشه و بار دوم وقتی که آخرین نفر اسمی ازش میبره و بعد برای همیشه در یادها گم میشه.نذاریم بار دوم اقلا بزودی اتفاق بیوفته

نظرات 7 + ارسال نظر
نیسا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ب.ظ

واقعا همینطوره...

"چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان
نه به دستی ظرفی را چرک میکنند نه به حرفی دلی را آلوده "

کاش همه ی آدما گاهی با فکر کردن به این مسائل عاشقانه و انسان دوستانه زندگی می کردن به دور از همه ی بدی ها و غرور و کینه ها.

تسلیت میگم...امیدوارم همه طوری زندگی کنیم که بعد از مرگ به نیکی ازمون یاد کنن.

ممنونم حرف قشنگی بود

ساباط سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.sabaat2.mihanblog.com

سلام
وای چقدر غم! تحملش سخته فقط می تونم براتون شکیبایی آرزو کنم.
راستی من از قبرستون می ترسم به نظرم حتی روزها هم ترس داره چه برسه به شب ها

حتما نرفتی که ببینی
اصلا فضای سنگینی نیست
انگار نه انگار این همه ادم این همه شخصیت اینجا خاک شدن

حسین سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ http://1hossein.mihanblog.com

با اجازه یا بی اجازه ، باربط یا بی ربط ، لینک ت کردم ..
موفق باشی

ممنونم

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
ازکجا مطمئنین؟
حالا این فوت کرده ها که گفتین کی بودند؟

من جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام ما رو هم لین کن

مشتاک دیدار چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام بوری وختن چی اتننویشته

Barannn یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 ب.ظ

لایک..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد