اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

جنون

دنیا به طرز کنایه آمیزی مسخرست

آدم گاو رو میکشه

از چرم گاو زین درست میکنه

میندازه رو کمر اسب

تا از اسب سواری بگیره...

این وسط

بعضی ها گاون که پوستشونو قلفتی می کنن

بعضی ها اسبن که ازشون سواری میگیرن

بعضی ها هم ادعادی آدمیت میکنن!

نظرات 5 + ارسال نظر
هیچی دیگه شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ http://asam20.blogfa.com

واقعا فلسفی بود!!!!!!!!!
یه کمی هم30آ30

روشنک دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

قلفتی رو اصلاح کن فکر کنم کلفت باشه البته اگه منظورتون بردگی هست

md دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

محبوبه پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ http://sayeban.blogfa.com

اصلا دوست ندارم به این فکر کنم که من کدومشونم..

من نمیزارم کسی زین روم بندازه
پس فکر میکنم همون گاووه باشم

صنم دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:11 ق.ظ

ادمی در عالم خاکی نمی اید به دست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد