اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

Alien 4

-  چیز خنده داری که در شما انسان ها دیدم اینه که خیلی حرف میزنید

خیلی زیاد

و خنده دار تر از اون اینکه هرچه بیشتر حرف میزنید بیشتر سوءتفاهم ایجاد میکنید

+ پس شما فضایی ها چطور حرف میزنید؟

-  ما حرف نمی زنیم

+ حرف نمی زنید؟!

ـ  ما از طریق فکر مفاهیم رو القا میکنیم اینجوری دقیقا همون منظوری که مد نظرمونه رو میرسونیم

+ کاش ما هم مثل شما بودیم...


پ.ن: دانلود آهنگ مورد علاقه من

نظرات 4 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:33 ب.ظ http://eldoradoforus.persianblog.ir

بسیار تامل برانگیز...

و بسیار دردناک

یه داوطلب چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:28 ب.ظ

بسیار لذت بردم از شنیدن این اهنگ! ممنون

خواهش میکنم

محبوبه چهارشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

میدونستی یکی از شکنجه های قرن بیست و یک اینه که سیستمت دانلود منیجر نداشته باشه؟!!

خب خواهر من یه دونشو نصب کن خب

سجاد دوشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.tfn.blogsky.com

زبان و اندیشه رابطه‌ی «دیالکتیک» و «تنگاتنگ» با هم دارند؛ «اندیشه بدون زبان هرگز امکان پذیر نیست». عکس آن هم که کاملا واضح و صادق است : «زبان بدون اندیشه امکان پذیر نیست»

%دیالکتیک رو در ویکی فا سرچ کن.

دوست عزیز همه اینها زمانی درسته که انسان ها راهی غیر از زبان برای انتقال افکار نداشته باشن پس در نتیجه فکری نتونه بوسیله زبان جاری شه هبچ کارایی نداره اما در دنیایی که بشه با مغز حرف زد دیگه نیازی به زبان نخواهیم داشت . عرض من این بود که شما "دیالکتیک" ش کردی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد