اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

چند تا حرف قشنگ

 

برای داشتن چیزی که تا بحال نداشته اید باید کسی باشید که تا بحال نبوده اید.

از پیری پرسیدم چه زمانی انسان پیر میگردد،فرمود درست آن زمان که از گذشته خودپشیمان شده افسوس آن را بخورد.

وقتی به دنیا میایی در گوشت اذان میخوانند"وقتی میمیری بر بدنت نماز میخوانند"" چه کوتاست عمر به فاصله اذان تا نماز

 

هیچ وقت نگو: من وقت ندارم، تو دقیقا همان قدر وقت داری که کسانی مثل پاستور، میکل آنژ، مادرتزرا، هلن کلر، لئونارد و داوینچی، توماس ج

 

خوشبختی مثل توپی است که وقتی می رود به دنبال آن می دویم و وقتی می ایستد به ان لگد می زنیم!

 

همیشه آنچه را که میبینیم باور نمی کنیم بلکه آنچه را که باور داریم میبینیم

 romantic

 

نظرات 2 + ارسال نظر
بدسکتور شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ق.ظ http://badsector.blogsky.com

سلام اسطوره.
تولد وبلاگتو بهت تبریک می گم.
موفق باشی.

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد