اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دیروز...

خط و نشان کشیدم

یک خط روی عقل

و یک نشان روی دلم!

که اگر باز هم جدال کنند

خودم را هلاک می کنم

نظرات 2 + ارسال نظر
دختر رویدری جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلااام داداش گلم خسته نباشی مطالبتون خیلی قشنگ و جالبه انشاالله همیشه موفق و سربلند باشید .

دنیا را نگه دارید پیاده میشوم

باران هنوز خوابی!؟

ساعت را از روی دیوار بردار و

با تپش های قلبت پاییز را بگذران

دختر ابان صبر کن

چیزی نمانده تا فریادت....................

دختر خاله جمعه 19 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

خوب بود
یک کم بهترش کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد