اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

ما کجا زندگی می کنیم ؟!

همه ی ما خوب می دویم که رویدر در منطقه کور و بسته ای قرار داره که راه ارتباطی را برای دسترسی به شهر های مجاور مشکل می کنه. اما این خودش می تونه یه موهبت هم باشه از اون لحاظ که فرهنگ های ناهنجاری که سایر جاها رو گرفته محفوظ نگه داره اما به واقع ما از لحاظ اخلاقی از بقیه شهر ها بهتریم؟

اگر نظر خود من را بخواهید گر چه بدتر نیستم اما نمیشه گفت بهتریم. روز به روز از ارزش هامون کاسته میشه و این نتیجه ی کارهای خودمونه و نمی تونیم بگیم که اینا رو کسی دیگه داره برامون اجرا می کنه.

 گرچه ما به فرهنگ به ظاهر بالایی که داریم می نازیم اما متاسفانه در باطن اصلا اینگونه نیست .

من یه سوال دارم : ما چکار کردیم که می گیم بافرهنگ هستیم؟

شاید ما رویدری ها معنی فرهنگ رو نمی دونیم!


نظرات 10 + ارسال نظر
رامی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.dehtal.coo.ir/

سلام
شیوه خوبی رو انتخاب کردید برای بحث فرهنگ رویدر و رویدری.
برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
..............................................
به دهتل هم سری بزنید...

آقا معلم یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.mualem.blogfa

اگه ناگفته هاز مشکلات باشه و مواردی که با گفتنش لا اقل افرادی می فهمن که همچون مشکلی وجود داره ارزشش رو داره....
اما اگه نا گفته ها موجب از بین رفتن با ارزش ترین موجودی انسانها یعنی آبروی انسان بشه .....
.... خودت بهتر می دونی که کاری غیر انسانی هست....
بعضی ها تو رویدر و اینترنت بدون این که به طرف اجازه ی دفاع از خودش بدن میان و آبروی فرد رو می برن ... و آبروی رفته دیگه هیچ وقت بر نمی گرده....
......
برات آرزوی موفقیت دارم
در پناه حق

تکنولوژی و علوم کامپوتر یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ http://ruydar.mihanblog.com

سلا خسته نباشید
وبلاگ قشنگی داردی اگه موافق هستی توافق لینک داشته باشیم
من وبلاگ شما را لینک می دم و شما وبلاگ منو لینگ بده منتظرم
خدا حافظ

رویـــــــــــــــــــــــــــــ یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.ruydari.blogfa.com


سلام
پس کج روی نبود ؟

aria یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام ..
فرهنک کلمه قشنکیه
از اون سالی که تعداد زیادی از بجه های رویدر وارد دانشکاه شدن
کفتن رویدر هم با فرهنک شد
ولی بنده فکر کنم ما رویدریها اونقدر هم با فرهنک نیستیم ولی متکبر جرا؟
فکر کنم که ما فرهنک و با تکبر و غرور کاذب عوضی کرفتیم !!!
اسطوره عزیز آرزوی موفقیت درام براتون

دختر رویدری یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:29 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام
خسته نباشید
من فکر می کنم مشکلات رویدر از جاهای دیگه بیشتر نیست و قابل حله مردم اینجا نسبت به اطراف واقعا با فرهنگ تر هستن و رویدر همچین مشکلاتی نداره که بخوایم در موردش بحث کنیم و همین شورا یا افراد فعال می تونن راحت همین اندک مشکلات رو حل کنن براتون آرزوی موفقیت می کنم
ان شا الله سربلند باشید.
در پناه حق .

جعفری دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:10 ق.ظ http://jafari @hrec.co .ir

ما چکار کردیم که می گیم بافرهنگ هستیم؟
برای نشان دادن فرهنگمون نیازی نیست کاری بکنیم فقط کافیه مدتی برید و به شهرها وروستاهای شرق هرمزگان سری بزنید آنوقت متوجه میشید فرهنگ یعنی چه .
همانقدر که روز به روز قبولی کنکور ما داره بیشتر میشه یعنی سطح معلومات ما داره میره بالا این یعنی داریم فرهنگمون رو بالا می بریم . همانقدر که توی کوچه پس کوچه همه به هم احترام میگذاریم . به هم توی گرفتاریها کمک می کنیم و مثل سگ وگربه به جان هم نمی افتیم و در مقابل انتقادات بعضی ها توی وبسایت عکس العمل قابل توجهی از خود نشان می دهیم و برای رویدر دل می سوزانیم وبه فکر آبادانی رویدر هستیم و در انتخابات کمتر به فکر قوم خویش وبیشتر به فکر رویدر هستیم یعنی با فرهنگ هستیم . فرهنگ یعنی اینکه ما دقیقا توی رویدر با احساس امنیت داریم زندگی میکنیم و واهمه ای از همسایه یا محلات دیگه نداریم و خواهران و مادرامون با خیال راحت هر وقت شبانه روز می تونند به هر کجای رویدر برند . واقعا باید قدر رویدر را بدونیم .
قبول دارم که بعضی از جونها یه کارایی می کنن که به مزاق ما خوش نمی آد ولی باور کنید از بی فرهنگی نیست . جوان احتیاج به جایی داره که انرژی خودش رو تخلیه کنه . ما توی رویدر کجا رو داریم برای اینکارها . بهتره بجای انتقاد از این جنب وجوش جوانان به فکر اوقات فراغت اونا و اشتغالشون باشیم . باور کنید ما پاکترین وبهترین جونا ومردم جهانیم . من به این جمله اعتقاد کامل دارم . انتظار نداشته باشید رویدر مدینه فاضله باشه . ما داریم توی جهانی زندگی می کنیم که ظلمت وجهل وجنگ همه جا رو گرفته .
ببخشید خیلی پر حرفی کرد .

شهرام سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:08 ق.ظ http://entezarefaraj313.mihanblog.com/

این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
یا رقیه بنت الحسین

marua سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ http://kindness.blogsky.com

سلام به توعزیز
بسیارند کسانی که چون دریا می خروشند ، اما چون با تلاق های پوسیده ، زندگی ای فاسد وبه دورازژرفا ها دارند.
بسیارند کسانی که سرهای خودرا تانوک کوهها بالا می آورند، اما روح هایی خفته درتیرگی غارها دارند.
باورداشتن کارنیکویی است . اما به انجام درآوردن باورها آزمون توانمندی است .
موفق باشی.

سنی شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ب.ظ

به نظر من در گام اول دانش اموزا ن باید خودشان تلاش کنند چون طبق تحقیقات انجام شده توسط دکتر لردگان درکنکور تنها مقدار بسیار کمی اموزش های کلاس اهمیتدارد واز معلمانتان کار بکشید از هم اکنون بسیار مجدانه تلاش کن دیر نیست وهنگام رفتن سر جلسه ایت الکرسی بخوان به امید این امار قبولی در رویدر بسیار بالا ودر رشته های بسیار عالی باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد