اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

متفاوت بودن

ریسک متفاوت بودن را بپذیر اما سعی کن بودن جلب توجه متفاوت باشی

هر چند که این حرف یه شعاره اما باز شعار قشنگیه.

انیشتین هم دو کلمه میگه:Think different

یعنی اینکه متفاوت فکر کن!

که به عقیده من متفاوت فکر کردن مرحله ی اول متفاوت بودنه

 

نظرات 10 + ارسال نظر
یونس دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ http://rooydarir.blogfa.com

سلام
بهتر است هرکس خود راه خود راپیدا کند تاموفق شود.

بهار چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ

گاهی مواقع متفاوت فکر کردن ضرر جبران ناپذیری داره

مهلا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام اسطوره جان .من سعی کردم متفاوت فکرکنم تاشایددنیارابهترازاینهاببینم خوب تاحدودی موفق بودم ولی هنوز...
راستی من حالیم نشد:(
یاحق..

رویـــــــــــــــــــــــــــــ پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:21 ب.ظ http://www.ruydari.blogfa.com

سلام
نوشته هایت جالب و مفیدند امیدوارم این عمل بجا ادامه داشته باشد

زعییییییییییییییییییییییم رویدر یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ

خوب شابد شما اینجوری فکر می کنی.اما انسانها مثل هم نیستند.چرا دلت می خواد که همه متفاوت فکر کنند؟
انتقاد پذیر هستی؟(باید هر شخصی انتقاد پذیر باشه.این قانون دنیاست)اما من اصلا به این جمله اعتقادی ندارم.شاید برای تو مهم باشه!اما بهتره به جای این که بیهوده بشینی ومردم راواداربه فکر زور کنی.برو همین الان وضو بگیر و به مسجد برو ونماز جماعن بخوان!چرا که این دنیا فانیست
وبا عمل صالح می توانی خوشنود باشی نه با متفاوت فکر کردن.وماخلقناالجن والانس الا لیعبدواالله.نه برای متفاوت فکر کردن... از ما دلگیر نشی.این قوانین دنیاست.

من فقط همینو می دونم که با نماز خالی خواندن آدم آدم نمیشه. اگه اینجوری بود این همه مشکلات نداشتیم.
فکر کردن راجع به خود و خدا و دیگران و تغییر دادن رویه های غلط این ها هم به انداره نماز مهمه
من ادم انتقاد ژدیری هستم البته اگه بجا باشه
ادم ها مثل هم نیستند اما در خیلی مواقع راهی رو میرن که گذشتگان می رفتند و به هیچی نرسیدند

دختر رویدری یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://2khtarrooydre.blogfa.com/

سلام سلام
خسته نباشید
تشکر از زحمات شما
ان شا الله موفق باشید
در پناه حق .

رویدری دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:39 ب.ظ http://www.ruydari12.blogfa.com

سلام
همشهری عزیز
بگو تا بدانند
نگاه بر خالق جبار کردن ====به است از طاعت بسیار کردن
ببخشید شاید این فکر من با اندیشه عده ای تفاوت داشته باشد

زعییییییییییییییییییییم رویدر چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

اوه.اینجوری یعنی...
واست متاسفم...چراکه امام علی(ع) فرموده همیشه با تاریخ زندگی کن.اما تو!
فکر نکن گذشتگان بی هیچ جایی نرسیدند.این گذشتگان بودند که ماراساختند وبه مااین درسها را یاد دادند...
بهتره که چیزی نگم چرا که تودرکش را نداری.
بچه همیشه دلش می خواد ظاهرش خوب باشه نه...
بدروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.

ازی چهارشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

in motefavet boodane adama ba hamdigast ke zendegi inghads ghashange va zamin va adamash be shokoofaeeo tamadono pishraft residan ye donyaee ro tasavor kon ke toosh hameye adama mesle ham bashano mesle ham fekr konan che donyaye yeknavakhto kesel konandei

محسن یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:00 ب.ظ

اینم یه هدیه از طرف من

oos2re.sub.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد