اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

در مورد وبلاگ

سلام !

بعد از حدود یک ماه من دوباره آپ شدم. خب چیکار کنم سرم شلوغ بوده . دنبال بدبختی هام بودم.یه سر تهران رفتم و الان هم اینقدر اعصابم خورده که می خوام سرمو بکوبم به دیفال!!!

اما چه میشه کرد دنیا در گذر است و باید ساخت و از این جور مزخرفا

 

بعد از گذشتن از این حرفا من یه آمار و ارقام  قشنگ در مورد  وبلاگ تو مجله ی همشهری جوان دیدم گفتم بد نیست شما هم بخونید و اطلاعات عمومی تون زیاد بشه

  • در عرض یک سال گذشته  تعداد وبلاگ های جهان از 2 برابر هم گذشته است
  • بیش از 75 میلیون وبلاگ در دنیا وجود دارد
  • هر روز 120 هزار وبلاگ جدید ساخته میشود ، یعنی 1.4 وبلاگ در هر ثانیه
  • روزانه 1.5 میلیون پست جدید در وبلاگ نوشته میشود ، یعنی 17 پست در ثانیه
  • 73 درصد کسانی که کامیپوتر شخصی دارند وبلاگ دارند
  • روزی 3 تا 7 هزار وبلاگ تبلیغاتی ساخته میشود
  • زبان فارسی جزو 5 زبان اول وبلاگ نویسی است
  • زاپنی ها بیشترین تعداد وبلاگ را دارند


یه مطلب جدید هم دارم که بزودی میزارم تو وبلاگ البته یکی دو روز صبر می کنم که این مطلب یکم جا بیافته!!

نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://www.ghamkade366.blogfa.com

سلام ممنون که بهم سر زدی
اما من فکر کنم شما در مورد مطالب وبلاگم نظر دادی
من این وبلاگم رو با توجه به اسمش که غمکده است مطلب می نویسم
و فکر نمی کنم عکس یا متن ها بی ربط باشه

انجمن شعر وادب رویدر سه‌شنبه 19 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.kanoon 20007.blogfa.com

دو چشمت آخرین مرکب کوچنده اند
آیا آنجا جایی برای من است؟
من از گمراهی در منزلگاه های جنون
خسته ام.
چشمان تو آخرین فرصت ارزیابی شده
برای کسی است که به رهایی می اندیشد....
چشمان تو آخرین سواحل بنفشه زارند
حالی که طوفانها وجودم را از هم می درند

با خود اندیشیدم که شعر رهایی ام می بخشد ....
نزار قبانی


اولین نشست همزمان انجمن ادبی وانجمن نمایش وتئاتر بخش رویدر
جمعه 22تیر ساعت 17 الی 19
مدرسه راهنمایی شهید باهنر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

چرا وبلاگ شما سالهاست هیچ تغییری نکرده به یه وبلاگ تاریخی تبدیل شده

اسطوره یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://ostoore.blogfa.com

سلام
اطلاعات خوبی بود.ممنون

خواهش میکنم

یه گرافیست جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ http://graphiclass.blogfa.com/

جا می افته عزیزم یعنی باید بیفته ! زودتر اون مطلب جدید را بذار که بدجوری منتظرم

بابا تو که تا اخر وبلاگ من رفتی
مرسی
شوکه شدم
چشم مطلب جدید هم مینویسم

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ق.ظ

اُه اُه اُه..
پس الان دیگه چه خبر شده..
لابد سر ب فلک کشیده.. :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد