اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

تقدیر

تقدیر برا من مثل یه طنابه که دور گردنم پیچیده شده و هر وقت یکم می خوام از حصار لعنتیش دور بشم فوری به گردنم فشار میاره ! و یکی هم هست پشت حصار تقدیر که هر لحظه که به این خط نزدیک می شم با یه چوب هی می کوبه به سرم و می گه : از محدوده تقدیر دور نشو ... از محدوده تقدیر دور نشو...

ما فقط می تونیم تا اون محدوده ای که تقدیر برامون در نظر گرفته انعطاف داشته باشیم و کاری که می خوایم انجام بدیم. بیشتر از اون دیگه نمی زاره

قبلنا یه جور دیگه فکر می کردم:
می گفتم تقدیر مثل یه رود خونه ست. یکی خودشو می زنه به آب و با جریان میره و میگه که تقدیر داره منو می بره . کسی هم که اینو نمی خواد بر خلاف جریان شنا می کنه و اگه خیلی قوی باشه به یه جایی می رسه.

می گفتم یه مرد باید با همه چیز بجنگه . باید بر خلاف جریان شنا کنه . نباید با زندگی بره باید زندگی رو با خودش ببره. با خودم می گفتم بیچار ه اونه که به اسم تقدیر بزاره همه اتفاقا بیافته

اما حالا وا موندم تو کار خودم. نمی دونم

شما چی میگین؟ تقدیر چیه؟ کدوم درسته؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیطونک یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

میدونی چیه؟من اول اصلا به تقدیر و سرنوشت اعتقاد نداشتم.فکر میکردم هر چی بخوام همون میشه ولی وقتی دست تقدیر روزگار رو دیدم که منو با خودش تا کجاها برد فهمیدم اونجوری که فکر میکردم نیست.میدونی گاهی وقتا که یه چیزی بر خلاف میلیت میشه و حسابی حالت گرفته میشه سرتو رو به اسمون بلند میکنی و میگی خدای من!چرا باید اینجوری بشه؟چرا فقط برای من؟ولی یه مدتی که گذشت جوابتو میگیری که چرا فقط تو.

Peida o penhan جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ

Nabinam naomid beshi , injoori ke ostoore ta hade ye ensane maamoli tanazol peida mikone ke?!
Shekastane marzhaye taghdir be Jesarate balaei niaz dare, ke midoonam to dari , yadet bahse in jesarat va in tamarkoze hame janebe roo khastehamoone ke tagheer ro be vojood miare. Rasti,
Khastehaye to vaghean chie?

ترانه چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

سلام خوبی تبریک عرض می کنم که توانستین همچون وبلاگی را درست کنین امدوارم همه از وبلاگتون خوششون بیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد