اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

دیوانگی

آیا من دیوانه ام؟ خودم که اینجوری فکر نمیکنم.اما میگن "انسانها هنگامی که دارن به جنون میرسن فکر میکنن دارن عاقل میشن" ولی من به این فکر نمی کنم که دارم عاقل میشم.پس یعنی همچنان دیوانه موندم؟حالا اگه فکر کنم دارم عاقل میشم بازم دیوانه ام؟یعنی هر کی فکر کنه داره عاقل میشه دیوانست؟یا فقط دیوانه ای که فکر کنه عاقله دیوانست؟ پس دیوانه ای که فکر کنه دیوانست دیوانه نیست؟اصلا مگه دیوانگی بده؟اگه بده پس چرا شاعر میگه "دلا دیوانه شو دیوانگی هم عالمی دارد". شاید اون یه جنبه دیگه ای از دیوانگی رو منظورشه.راستی مگه دیوانگی هم جنبه داره؟اگه داره چند جنبه داره؟کدوم جنبه هاش خوبن؟اصلا جنبه ی خوب هم داره؟اگه نداره پس چرا شاعر دوست داره دیوانه شه؟ شاید شاعر کلا دیوانست.شاید من دیوانه ام.آیا من دیوانه ام؟...

نظرات 6 + ارسال نظر
دلتنگ چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ب.ظ http://3tarehyeshab.blogfa.com

سلام من که ندونستم چی شد ولی باحال بود

چون ندونستی باحال بود؟

دیبا پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

شما قاطی جونم فقط همین سربازی ایران این چیزا را هم داره خدا به داد دل پدر مادرت برسه و اون بدبختی که می خواد زنت بشه خوبه همین جور ادامه بده تو دیونه خونه ملاقاتت می کنم

توی قاط بودن من که شکی نیست اما شما چی که امیدواری همینجوری ادامه بدم تا کارم بیوفته به اون دیونه خونه ای که توش بستری هستی(چشمک)
از قدیم الایام گفتن:
دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

فاطی جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://bikhialgirl.blogfa.com/

سلااااام
امیدوارم حالو احوالتون خوب باشه.
........................................
دیوونه کیه؟چجوریه؟چه شکلیه؟شاخ و دم داره؟...
شاید ما دیوونه ایم و اونایی که فکر میکنیم دیوونه هستن از ما عاقلترن !!!!(حالا کی گفت ما عاقلیم!!!؟)
حالا زیاد بهش فکر نکنید شما هم ...میشینا:)
.
.
.
.
.
.
.
ولی خداییش دیوونه چجوریه؟؟؟؟؟؟
...................................
بلا نسبت شما باشه!!!شکست نفسی نکنین:)
اگه بی ادبی شد به بزرگواری خودتون ببخشید.

اولا ممنونم
دوما دیوانگی دو نوعه دیوانگی عملی و دیوانگی زیر پوستی.نوع دومش خیلی شایع تر اولیشه.دیونه شاید یه ادمی باشه مثل خدومون شایدم نه.یاد فیلم ذهن زیبا افتادم که استاد دانشگاهی دچار بیماری شسکیزو فرنی میشه(یه نوع اختلال شخصیت)و مطمئنه که اون ادمایی که توی ذهنش هستند وجود خارجی داره.اون فیلم دیوانگی رو خیلی واقعی به تصویر میکشه...
سوما هیچی دیگه

مترسک یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.matarsakmazrae.blogfa.com

ممکنه!

اره ممکنه!

سارا یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ

تو دیوونه نیستی. منگلی

شک دارم

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ق.ظ

دیوونگی ک خوبههههههه..
من خودمم یه پا دیوونه..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد