اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

انسان متغیر

انسان موجود متغیریه 

ویژگی اصلی متغیر ها اینه که تغییر کنن 

 پس همیشه باید منتظر تغییر متغیر ها بود *...


   


* سوال ۲۰ امتیازی: اگه گفتین این جمله "همیشه باید منتظر تغییر متغیر ها بود" رو از چه فیلمی کش رفتم؟

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ http://sarajunam.blogsky.com/

خب من اول شدم
واقعا وبلاگت جالبه
من تو پست قبلیت هم نظر دادم و گفتم لینکت کردم(همین چند دقیقه پیش)
اینو ندیده بودم
موفق باشی
بازم میگم بروز کردی خبرم کن

ممنون

قناری چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:18 ب.ظ

به نظر من انسان هاذاتا موجودی متغیر نیستند بلکه قرار گرفتن در شرایط های مختلف انسان را به موجودی متغیر تبدیل میکنه.

من کاملا با نظر شما مخالفم چراکه فکر میکنم انسانا ذاتا موجودات متغیری هستن و از اونجایی که در شرایط سخت ذات آدما هویدا میشه بیانگر همین موضوعه

آتیش پاره شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

من بگم؟ من بگم؟
از یه فیلم خارجی!! :دی

بخاطر اون هیجانی که برای جواب دادن از خودت بروز دادی بهت ۵ امتیاز میدم
اره فیلمه خارجی بود اما بگو اسمش چیه؟

آتیش پاره یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ق.ظ

ام چیز بود دیگه به جان مظفرم نوک زبونمه ها تو اولشو بگو منم آخرشو میگم واسه وسطشم خدا بزرگه!! :دی

دلت میاد همینجوری جون بچت قسم میخوری؟
ضمنا فیلمه اونقدرم اسمش طولانی نیست که بخواد اول و وسط و آخر داشته باشه

آسمونی یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.bia2ax3.blogfa.com

سلام اسطوره من چند وقت پیش یه حرفی رو به شما زدم الان اومدم واسه غذر خواهی نمی دونم بهتون برخورد یانه؟یا به دل گرفتین ولی امیدوارم که منو ببخشد بخدا شوخی بود هیچ قصدی نداشتم

کدوم حرف؟
منکه نه شمارو میشناسم و نه چیزی یادم میاد.پس زیاد سخت نگیر به خودت.من چیزی از شما به دل ندارم

آتیش پاره دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ق.ظ

خب پس ۴ تا گزینه بگو بعد یه کیک و ساندیس بده تا من گزینه انتخاب کنم!! :دی
۲۱ نبود آیا؟!

گزینه نمی خواد زدی تو خال!
جایزت هم کیک و ساندیسی که خودت گفتیه.برو از سوپر سر کوچتون بگیر.بگو اسطوره گفته

ش چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

21رو ندیدم اما تازه گی ها کلی خودمو درگیر لاست وفرار از زندان کردم ....یه جمله کلیدی فرار از زندان داشت (برای من کلیدی بود)(وبرای اون هم بود!)(وبرای تو هم شاید...)می تونی پرانتزها را نخونی البته جملات معترضه نیست ولی جملات توضیحی هست .اما درمورد پست وبلاگ (اول باید بدونم جناب بلاگسی (درسته؟)چقدر اجازه درج کلمات را میده بعد بگم چون تو این بلوگ!ها زیاد نظر ندادم میدونی که کار ما بلاگفا و تازگیا هم با ...است میدونستی؟!نمیدونم کجا پرانتز شروع کردم که تمومش کنم ولش کنم بریم سر نظر دادن درمورد مطلبت من میگم تعدادکثیری(احتمالا از لحظا ادبیات (ادبیات امروزی )مشکل داره تعدا وکثیر تو یک معنی اند)از انسانهایی که شما گفتید چند وقتی تغیر میکنند اما تا به یه جایی رسیدند(این یه جایی توضیحش زیاد میشه از خیرش میگزم)(البته جهت ارشاد بیشتر میتونم بعد بیام یا خودت بیای وبم!بله من دارم نویسنده ای قهارم ومدام به روزم تازگیا!)دیگه تغیر نمیکنن دنباله اونه .هیچ وقت تغیر نمیکنن تا ملک اموت بیاد سراغشون و الی اخر که

سلام ش!
بیشتر دوس داشتم که جملات معترضه داخل پرانتز باشه.و با حرفات فضا رو متشنج بکنی و منم بهش دامن بزنم تا بتونم از آب گل آلود ساخته شده ماهی بیشتری بگیرم. اما حیف ننوشتی ...(غمگین)
در هر صورت بسیار خوشحال میشم با وب قطعا پر محتوایتان آشنا بشم

ابوعاصم جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

من زیاد فیلم نگاه نمیکنیم........ولی انسانی که تغییر نکنه انسان نیست........

در عوض من زیاد فیلم میبینم
به نظر من نوار عقل آدم مثل نوار قبلشه که هی نوسان داره وقتی اولی ایستاد دومی هم دیگه ضرورتی نداره کار کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد