اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

فقط یکبار

امروز به نتیجه جالبی رسیدم

اینکه ادم فقط یه بار زندگی میکنه

یعنی ادم فقط یه بار تو زندگیش نوزده ساله بیست ساله یا ۲۴ ساله میشه

یعنی تو کل این زندگی که داریم فقط یه ۲۶ خرداد ۸۹ وجود داره

نگین اینو می دونستیم

که اگه میدونستین حتما یه جور دیگه زندگی میکردین



پ.ن: گاهی وقتا ادم چیزایی رو عمیقا درک می کنه. اما وقتی میاد درموردش حرف بزنه میشه همون جملات کلیشه ای که خیلیا میگن.

بعضیا چیزا با خوندن و شنیدین بدست نمیاد.یه چیز دیگه نیازه...

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

بعضی چیزا رو نمیشه بیان کرد فقط دل میفهممشون
دلم این روزها خیلی چیزارو فهمیده خداکنه از یادش نره

اره دقیقا
اگه بخوام شعاری حرف بزنم باید بگم که:
فراموشی بهترین و بدترین چیز دنیاست.ادم موفق کسیه که فرقشو بدونه.اینکه چه چیزایی رو باید فراموش کنه و چه چیزایی رو نباید!

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ق.ظ

یا خدا..
تاریخ دو تا پستُ داشته باش..
آخه چرا انقد دیر ب دیر؟؟
الانم همینجوری هستی؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد