اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

التماس

خانمی اومد تو مغازه 

پرسید قیمت این شوار چنده؟ گفتم تک فروشی نداریم 

بی جهت هی اصرار کرد که حالا یکی رو به صورت تکی بهش بدم 

گفتم: نمی تونم 

گفت: اگه التماس کنم چی؟ 

گفتم: واسه این چیزای بیخود التماس نکنین، شانتون پایین میاد!

اونم بهش برخورد و رفت 

حالا پشیمونم ... 

باید بهش میگفتم واسه این چیزای بیخود التماس نکن،شان التماس پایین میاد!

نظرات 13 + ارسال نظر
سحر شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

قشنگ گفتی همه چیز شان داره حتی التماس

اره
شان التماس خیلی بالاست.اگه واسه هر چیز بیخودی التماس کنیم دیگه ارزششو از دست میده.حتی وقتی می خوایم بجا ازش استفاده کنیم می بینیم که هیچ تاثیری برای طرف مقابل نداره.درست مثل عشق میمونه که شانش اومده پایین و به یه چیز ابکی تبدیل شده

علی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://dreamyboy1993.blogfa.com

جناب اسطوره شما یه امار بازدید تو وبلاگت بزار وسه روحیت خوبه

راستی دفعه بعد که خواستی نظر بدی زیر نظر من ننویس.................. بیا تو بلاگ خودم جوابمو بده (بخدا کلاست پایین نمیاد)

راستی ادرس وبلاگمو عوض کردم اینو تو لینکت لحاظ کن

فعلا

ممنونم از پیشنهادت اما ترجیح میدم اینکارو نکنم
ضمنا جواب نظرو زیر نظر می نویسن نه توی وب کسی که نظر داده علی اقا
ادرستو لحاظ کردم

دختر دبیرستانی یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

شما بسیار دانا هستید ولی هیچ وقت درمورد مشکلات ما دختران هیچی ننوشته اید. نمی دانید استرس کنکور ما را چقدر اذیت می کند و کنکور هر سال بدتر و سخت تر می شود.
و ما کلاس تست خوب نداریم. معلم های خوب مت هر سال از رویدر می روند.مثل معلم ریاضی مان و معلم خوب درس شیمی خانم شکری که حیف شد و از رویدر رفتند.
مسولان شهر و اداره مان به فکر ما نیستن.
مشاور خوب نداریم که درست و حسابی کمکمان کنند.
اگر هم حرفی بزنیم ما را اذیت می کنند مانند یکی از دانش آموزان که با یکی از معلمان بحث کرد و در تربیت معلم رد صلاحیت شد.
هر طور شده کمکمان کنید.

خدا رو شکر به اندازه کافی و وافی وبلاگ دخترانه داریم.بجای اینکه از غم و غصه و عشق شکست خورده بنویسن کاش یکی از اونا بیاد همین مشکلاتی شما بیان کردی انعکاس بده
حالا شرط نیس که اسمتونو اونجا داد بزنین که براتون بد شه.بصورت ناشناس بنویسین.شما دخترا که دست به قلمتون بهتر از ماست
وقتشه که یکی از شما وارد عمل شه .هر چند که باید از خیلی قبلتر یکی اینکارو میکرد!

یه دوست دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:28 ب.ظ

خب لحنت خیلی تیزه.یه ذره جلوی زبونتو بگیر.اینجوری واسه آیندت هم بهتره.

اشتباه برداشت نشه من اگه گفتم پشیمونم واسه این بوده که چرا اون یه حرفو بهش نزدم نه اینکه از اینکه بهش برخورده و رفته ناراحت شده باشم
بهتره بجای لحن تند بگی صراحت بیان دارم
و به نظر خودم این اصلانم بد نیست

میعاد دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:12 ب.ظ http://mead-e-man@yahoo.com

سلام.تازه شروع کردم. خوشحال میشم لطف کنین و سری بزنین

javidflasher دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ http://javidflasher.blogfa.com

mer30
az in ke linkam kardin
man ham linketon kardam

سبز دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ

التماس کردن برا من یکی که خیلی سخته .حاضرم با 9/5 بیفتم ولی واسه التماس پیش استاد نرم.

eltemas kardan bayadam sakht bashe.ghorur mage chize kamie k adam bekhad zire pa bezare va hey be ino un eltemas kone

پسری فراتر از گل سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.dreamyboy1993.blogfa.com

سلام مجدد
با یه مطلب جدید بروزم
خوشحال میشم بیای
البته فکر نکنم بپسندی (ناراحت)
ولی بازم ما رو از انتقاد و پیشنهادت محروم نکن

سرباز وطن سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ق.ظ

ایول پسر دست به قلمت بیسته نه رفیق من اگه همین لحنت که به قولی تند و تیزه یا به قول خودت صراحت داری رو حفظ کن چه معنی میده که زنه بگه التماس کنم میدی(سوء برداشت نشه لباس رو میگم) آقا بنویس و آپش کن دست کم مایی بد بخت وخیلیای دیگه که میایم دو کلمه میخونیم روحیه میگیریم که.

hala montazeram bebinam key in zabane sorkh sare sabzamo be bad mide
rastesh hichvaght fek nemikardam harfam ruhie bakhsh bashe!
az tarifet mamnun

سحر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

جوابت رو خوندم
اما به نظرم شان عشق پائین نیومده شان انسان هایی که از آن دم میزنند کم شده وگرنه چیزی از عظمت عشق کم نشده
شاد زی

shoma manzure mano bad motevajeh shodid
eshgh shanesh balast mese eltemas va in ma adma hastim k be har hese bikhodi barchasbe eshgh mizanimo badnamesh mikonim.estefade nabeja az kalameye eshghe k uno abaki jelve dade vali esalate eshgh k sare jashe!

پسری فراتر از گل چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.dreamyboy1993.blogfa.com

با مطلبی اجتماعی در مورد جامعه بروز هستم
بیا ببین چطوره
نظر هم بدی بد نیست(چشمک)

سحر چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.atlase.blogfa.com

ببینید اگه کسی به شما حرف بد بزنه دشنامی که شما ازش مبرا هستید از شان شما کم میشه یا بی ادبی و گستاخی طرف مقابل نشون داده میشه؟
به نظرم در ظاهر بنی و سطحی دیدنه که به خاطر یک عده که عشقو نفهمیدن از شان عزت عشق کم کنیم پس بهتره بگیم شان آدما پائین اومده اوقدر که شان عشقم با خودشون پائین کشیدن
پایدار و سرشار ازعشق باشید

هر چیز کلی یه حالت ظاهری داره و یه باطنی
مثلا اگه همه بیان و از اسطوره بد بگن اسطوره شانش تو جامعه پایین میاد و این برای اسطوره بده نه مردم!
حالا هر چند اسطوره همچین ادمی که میگن نباشه و در باطن ادم درستی باشه
راجع به قضیه عشق و التماس هم همین موضوع صدق میکنه!

رویدر نیوز یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:05 ق.ظ http://ruydarnews.blogfa.com/

سلام
شلوار یا شوار
راستی نظر سنجی وب ها گذاشتم بیا نظر بده

اینو کجا اشتباه تایپ کرده بودم؟
اشکال نداره اقا معلم
نمره منو نوزده رد کن من راضیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد