اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

اسطوره

اگر خدا می خواست من هم مثل تو فکر کنم ، تو را نمی آفرید

خاطره

یادمه دانشگاه که بودم  حراست خیلی سخت گیری داشتیم طوری که حتی به خواهر برادرا و زن و شوهرایی که توی دانشگاه با هم قدم می زدن هم گیر میدادن و می گفتن این کار شما ممکنه برای سایر دانشجوها بد آموزی داشته باشه!!!(کلا من کشته مرده فلسفه اونا بودم) 

یه بارم یه خانوم و آقای مسن و متشخصی با یه دسته گل قرمز بزرگ توی دست اومده بودن برای  جشن فارغ التحصیلی پسرشون که حراست راهشون نمیده. چرا که همسر آقاهه رنگ مانتوش روشنه!! حالا بماند که خانومه هم سن مامان بزرگ من بود! خلاصه هر چه کردن راهشون ندادن تا اینکه یه دختری اومد و چادر مشکیشو به خانومه داد تا ایشون بلاخره تونست وارد شه. 

اونا رفتن تو ولی دیگه دسته گل همراشون نبود چون اقاهه حین جر و بحت با حراست از شدت عصبانیت گلو کوبونده بود زمین. گل هم حسابی پخش زمین شده بود و گلبرگاشو باد هر طرف می برد... 

 

 

 

پ.ن: اون گل می تونست نماد خیلی چیزا باشه 

پ.ن:نمیدونم چرا امروز یاد اون قضیه افتادم

نظرات 6 + ارسال نظر
صادق هدایت!!! شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ

سکینه دت مد عبدلن؟

والا نمیدونم قدیما اینجور میگفتن

رویدری شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ق.ظ

تو اصلا تو عمرت از جلو دانشگاه رد شدی ؟؟!!!
داری چرت میگی
تو که دانشگاه نرفتی

شما هر جور دوس داری فکر کن

mdddh دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:50 ق.ظ

آخ بلاخره یکی پیدا شد حرف دل ما رو بزنه.

اره دیگه
هیشکی مث ما بلد نیس حرف دل دیگرانو بزنه (چشمک)

پروانه چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ب.ظ http://bebutterflyy.blogspot.com/

سلام
با جمله ای که برای توصیف وبلاگت انتخاب کردی انتظار بیشتری از مطالب وبلاگت داشتم. من رو به یاد این جمله که پیشتر در ذهنم آفریده بودم انداخت. نشانۀ اینکه دو نفر دربارۀ یک موضوعِ مشترک فکر می کنند ان است که متفاوت فکر کنند.

بلاخره قرار نیس هر چیزیکه ادم انتظار داره اتفاق بیافته .همینکه تا حدودی انتظارت خودمو بر اوردم برام کافیه.
دیگران هر کدوم نظر تفاوتی دارن که ممکنه با نظر من فرق کنه
من در قبال برداشت دیگران مسئول نیستم!!


جمله قشنگی بود و دقیقا معنی حرف منو میداد!

سیاوش پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:46 ب.ظ

به این میگن ذهن فاسد.
من خیلی از وبلاگت خوشم میاد. فقط نمیدونم کی هستی؟

ذهن فاسد هم برا خودش یه جور ذهنه دیگه!!
شما لطف داری
بگرد پیدا می کنی زیاد سخت نیس

Barannn جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد